Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 20:19@Peter: Tack för bra tips!
@Peter: Tack för bra tips!
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 08:23Jaha, då är ett par Saucony ProGrid Kinvara 2 beställda via Wiggle. Så rykande färska skor att de inte ens är klara för leverans förrän nu i början av juni. Ursprungliga Kinvara-modellen kostar 1 300 kr på Löplabbet. De nya varianten gav jag inte ens 900
Jaha, då är ett par Saucony ProGrid Kinvara 2 beställda via Wiggle. Så rykande färska skor att de inte ens är klara för leverans förrän nu i början av juni. Ursprungliga Kinvara-modellen kostar 1 300 kr på Löplabbet. De nya varianten gav jag inte ens 900
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 10:55Hur ska jag göra?
Har börjat springa mer och mer, köpte tidigt ett par damskor Asics Gel Hurako var så nöjd att jag köpte ett par till (utförsäljning), eftersom jag har små fötter så hittar jag inga herrskor till mig.
Men nu till frågan.
Är det lika br
Hur ska jag göra?
Har börjat springa mer och mer, köpte tidigt ett par damskor Asics Gel Hurako var så nöjd att jag köpte ett par till (utförsäljning), eftersom jag har små fötter så hittar jag inga herrskor till mig.
Men nu till frågan.
Är det lika br
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 12:22Mattias, i början när jag handlade löparskor hamnade jag också på damstorlekarna. Har lika "stora" fötter som du tror jag. (dvs använde 39-40 i storlek)
Jag kör numera i storlek 41-41,5 och framföralllt långpass. Det är skönt med tåutrymme och i fall d
Mattias, i början när jag handlade löparskor hamnade jag också på damstorlekarna. Har lika "stora" fötter som du tror jag. (dvs använde 39-40 i storlek)
Jag kör numera i storlek 41-41,5 och framföralllt långpass. Det är skönt med tåutrymme och i fall d
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 12:36Marcus, har du något bra förslag på skor som är x-tra dämpade? Och med lätt pronation?
Har annars varit inne och provat skor hos lokal handlare men tyckt att herrskorna varit förstora. Dom börjar oftast på storlek 40. Men då föreslår du alltså att det sk
Marcus, har du något bra förslag på skor som är x-tra dämpade? Och med lätt pronation?
Har annars varit inne och provat skor hos lokal handlare men tyckt att herrskorna varit förstora. Dom börjar oftast på storlek 40. Men då föreslår du alltså att det sk
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 13:19Här är en sko som säkert är helt ok för den som vill köpa en pronationssko som är stabil:
http://www.loplabbet.se/store/skor/herr/stabil/gerisale-omni-moderate-9-herr.htmlJag pronerade själv tidigare men sprang bort min pronation. Springer sedan sedan
Här är en sko som säkert är helt ok för den som vill köpa en pronationssko som är stabil:
http://www.loplabbet.se/store/skor/herr/stabil/gerisale-omni-moderate-9-herr.html
Jag pronerade själv tidigare men sprang bort min pronation. Springer sedan sedan
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 18:05Marcus, hur är Asics DS trainer när det gäller långpass och dämpning?
Intressant det där att du har lärt dig att springa så du inte behöver pronationsstöd, det strävar också jag efter men inte på bekostnad av dåliga knän eller andra skador men jag ska fö
Marcus, hur är Asics DS trainer när det gäller långpass och dämpning?
Intressant det där att du har lärt dig att springa så du inte behöver pronationsstöd, det strävar också jag efter men inte på bekostnad av dåliga knän eller andra skador men jag ska fö
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 00:48Mattias, Asics DS trainer 14(?) har jag hemma tror jag. Ska jag vara ärlig så tycker jag de är kass att köra långpass med. (kan lika gärna köra i mockasiner då) På tok för lite dämpning, men kanske de senare modellerna är bättre.
I regel brukar det vara
Mattias, Asics DS trainer 14(?) har jag hemma tror jag. Ska jag vara ärlig så tycker jag de är kass att köra långpass med. (kan lika gärna köra i mockasiner då) På tok för lite dämpning, men kanske de senare modellerna är bättre.
I regel brukar det vara
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 15:24Plötsligt så börjar någon lämna ämnet och sätter igång att diskutera vilken typ av skor han skall köpa. Sök upp en tråd där det behandlas istället. Här snackar vi om att köpa skor på nätet.
Plötsligt så börjar någon lämna ämnet och sätter igång att diskutera vilken typ av skor han skall köpa. Sök upp en tråd där det behandlas istället. Här snackar vi om att köpa skor på nätet.
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 15:35Allra mest OT av dem alla lyckas ändå JL bli själv 😉
Allra mest OT av dem alla lyckas ändå JL bli själv 😉