Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHandla löpskor via internet
You need to log in to create posts and topics.

Tom 30 Sept funkar
VINNARE
med 10% rabatt.
/Lars

"Jag var på Intersport och hittade ett par skor som passade mig perfekt. Det var Saucony Womens Hurricane för 1700:-
Provade ut en perfekt storlek och gick hem för att beställa. Det skulle bli mitt första nätköp. För att vara på den säkra sidan kollade ja

Mi uppfattning i det här är att jag tycker det är sniket att utnyttja de fysiska butikerna på det här sättet. Jag handlar på nätet men jag går aldrig in och provar i en butik först. Jag vet vilken modell jag skall ha år efter år och handlar det. Skulle ja

Jag hoppas att det framgick att jag var kritisk till att utnyttja de fysiska butikerna på det här sättet.

Johan, dit sätt har jag inget emot även om jag personligen helst handlar i butik, men det handlar nog mest om att jag gillar att gå nånstans där ja

Allt handlar on situationen i livet, stunden och orken i denna diskussion.
Själv älskar jag att handla hos en lokal handlare affär som jag tycker om för att sponsra närbutiker. Sedan har jag även handlat på nätet och gått och provat i butik först för att

Är det butikerna som sätter grossisternas/generalagenturernas priser?

En märklig sak hände mig på löplabbet i Örebro. Var fashinerad över deras sortiment och det var många skor som fanns där som inte finns på t.ex. Stadium eller Intersport. En av de två tjejerna föreslog att jag skulle prova skorna om de var bra och sedan b

Inte världens bästa inställning som anställd, men tydligen så är inte deras personalrabatter tillräckligt bra 😀

Har jobbat på ett tillverkande företag som hade problem med detta. Problemställningen är sådan här:
1. Du säljer inget om du inte finns i butiker där konsumenterna kan känna, prova, klämma på produkterna.
2. Som tillverkare kan du inte / får inte styra

Nä, det är en otroligt dålig lösning för dem som ofta går till 3-4 butiker för att hitta en sko som passar eftersom fötterna inte är som företagen tycker att fötter borde se ut.