Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 07:45Beställde av activeinstinct.com nyss och funkade vra med leverans till dörren för ca 100 kr.
Men har köpt av Wiggle tidigare och de var lite snabbare och portofria, fick då hämta på Posyens utlämningsställe.
Men denna gången var de inte billigast.
Beställde av activeinstinct.com nyss och funkade vra med leverans till dörren för ca 100 kr.
Men har köpt av Wiggle tidigare och de var lite snabbare och portofria, fick då hämta på Posyens utlämningsställe.
Men denna gången var de inte billigast.
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 14:16Har en liten fråga ang activinstict.com eller milletsports.co.uk (verkar ju vara samma företag vad jag kan se?)
Jag beställde ett par Saucony Kinvara hos milletsports.co.uk den 10 mars och fick ett sk "Order Dispatch Confirmation"-mail den 17 mars där do
Har en liten fråga ang activinstict.com eller milletsports.co.uk (verkar ju vara samma företag vad jag kan se?)
Jag beställde ett par Saucony Kinvara hos milletsports.co.uk den 10 mars och fick ett sk "Order Dispatch Confirmation"-mail den 17 mars där do
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 18:08Har inte köpt därifrån men det låter som något blivit knas i leveransen. Också konstigt att du inte får svar på mail.
Beställde själv från Wiggle sen kväll den 24:e och fick paketet levererat vid dörren i dag den 29:e. Wiggle och Startfitness är vad som g
Har inte köpt därifrån men det låter som något blivit knas i leveransen. Också konstigt att du inte får svar på mail.
Beställde själv från Wiggle sen kväll den 24:e och fick paketet levererat vid dörren i dag den 29:e. Wiggle och Startfitness är vad som g
Quote from Elias Engqvist on 29 March 2011, 18:12Milletsports har jag också haft problem med. Det tog en j-la tid att få hit grejorna...men dom kom så småningom!
Milletsports har jag också haft problem med. Det tog en j-la tid att få hit grejorna...men dom kom så småningom!
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 18:32@ Christers S
På sätt och vis skönt att höra! Jag har nämligen haft problem i helt andra sammanhang med post och paket från UK (saker har helt försvunnit tex).Sen fick jag faktiskt precis svar från Milletsports. Dom beklagade att det tog tid men att det
@ Christers S
På sätt och vis skönt att höra! Jag har nämligen haft problem i helt andra sammanhang med post och paket från UK (saker har helt försvunnit tex).
Sen fick jag faktiskt precis svar från Milletsports. Dom beklagade att det tog tid men att det
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 19:15I alla mina orderbesked vid köp på Wiggle och Startfitness anges alltid att paketen inte kan spåras, så det är nog inget märkligt.
I alla mina orderbesked vid köp på Wiggle och Startfitness anges alltid att paketen inte kan spåras, så det är nog inget märkligt.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 17:36Abbe, kolla http://track.royalmail.com/portal/rm/track?catId=500185&mediaId=22700601&keyname=track_home
Nånstans i din dispatch notice skall det finnas en id du kan fylla i där.
Abbe, kolla http://track.royalmail.com/portal/rm/track?catId=500185&mediaId=22700601&keyname=track_home
Nånstans i din dispatch notice skall det finnas en id du kan fylla i där.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 18:02Hittar inte Saucony ProGrid Kinvara i orange någonstans på nätet (läs UK). Någon som har sett dem och kan ge mig en hint?
Hittar inte Saucony ProGrid Kinvara i orange någonstans på nätet (läs UK). Någon som har sett dem och kan ge mig en hint?
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 18:33Daniel:
Tyvärr finns det ingen 13 siffrig "character reference" i mitt mail från milletsports. Endast ett OrderID och det är 9-siffrigt (och det funkade inte, jag testade). Så det verkar vara rätt kört att spåra paketet.Olof:
Jag letade också efter Kinv
Daniel:
Tyvärr finns det ingen 13 siffrig "character reference" i mitt mail från milletsports. Endast ett OrderID och det är 9-siffrigt (och det funkade inte, jag testade). Så det verkar vara rätt kört att spåra paketet.
Olof:
Jag letade också efter Kinv
Quote from Elias Engqvist on 30 March 2011, 23:16Efter ung 3 veckor fick jag mina varor då jag beställde för första o sista gången från Millet
Efter ung 3 veckor fick jag mina varor då jag beställde för första o sista gången från Millet