Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHandla löpskor via internet
You need to log in to create posts and topics.

Jaha, då har det gått 4 veckor sen jag beställde mina skor från Milletsports (och 3 veckor sedan dom skickade en Order Dispatch Confirmation, dvs att dom hade skickat skorna.)

Fortfarande inga skor.

Jag skrev ett lite irriterat mail till Milletsports nu

För den som känner behov att få hjälp m.a.a. Internetköp från annat land i Europa eller om man bara vill kolla vilka regler som gäller inför ett köp är detta bra att kolla

http://www.konsumenteuropa.se/

Som jag skrivit på en annan tråd men även på denna att http://www.startfitness.co.uk fungerar jättebra. Varför ger man sig då på andra sighter som saknar positiva erfarenheter. Dom är är klockrena med både priser och leveranser.

Beställde också från startfitness, snabbt och enkelt. Inga problem där, och skorna kostade mig hälften så mycket som de skulle ha gjort i Sverige.

Och jag handlade från wiggle utan problem, stort paket som låg i min brevlåda på en vecka.
Ska man testa ställen ingen vet ngt om kan det ju vara idé att börja med ngn mindre, billig, grej som man har råd att vänta på eller inte få alls ....

Johan & Lingling:
Tack för ert stöd! Det värmer verkligen! 😉

Inte för att det spelar någon som helst roll men om man söker på milletsports eller activeinstinct (som är samma företag!) här på FB så räknar jag till åtminstone 7-8 olika personer som REKOMM

Det är nog troligast att det är Millet som inte har skickat det än - vad de än säger - jag tror att dom säljer saker dom inte har och vid beställning tar dom in det och det är där som det tar tid. Så verkade det vara då jag beställde iaf... Så jag tror at

Inte meningen knivveta, det är alltid lätt att vara efterklok.
Hemskt trist när det inte fungerar.
Delvis är det en fråga om tur, finns mycket som kan krångla.
Jag tycker det är häpnadsväckande hur snabbt och lätt det ofta går.
T ex paket från USA som ä

Surt när det inte funkar, man skyndar förväntansfullt hem för att titta om postens lapp ligger på hallmattan ... till slut blir man bara putt och grinig.

Jag upprepar min rekomendation av Peter Bland Sports 😉
Varje gång jag beställt av dem har de varit

Som Christer skrev, så är det nog så att de anskaffar varan först när någon beställt den på de berörda företagen.
Fick den känslan när jag beställde ifrån Active Instinct för nåra veckor sedan.
Nästa gång blir det Startfitness eller Wiggle igen, känns sta