Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 19:02Fick mina "Saucony Triumph 8 Vizipro" idag med. Undrar om Wiggle skickar sina leveranser 1 gång/vecka till Sverige?!?!? Jag beställde mina förra söndagen och fick dem leverarede idag. Dvs 8-9 dagar, spelar ingen roll iofs om det tog ngn dag mer än jag tän
Fick mina "Saucony Triumph 8 Vizipro" idag med. Undrar om Wiggle skickar sina leveranser 1 gång/vecka till Sverige?!?!? Jag beställde mina förra söndagen och fick dem leverarede idag. Dvs 8-9 dagar, spelar ingen roll iofs om det tog ngn dag mer än jag tän
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 20:05När beställde du dem på fredagen? Jag tror inte de jobbar på helgen, så fredan eller söndag spelar nog ingen större roll. Det är antalet arbetsdagar som räknas.
När beställde du dem på fredagen? Jag tror inte de jobbar på helgen, så fredan eller söndag spelar nog ingen större roll. Det är antalet arbetsdagar som räknas.
Quote from Inger Gustås on 20 April 2011, 10:39Jag beställde ett par Asics Gel Kayano 17 från ForRunnersByRunners (https://www.forrunnersbyrunners.com/) mitt på dagen 13 april och de kom igår, ruggigt snabbt! Dessutom trevligt pris med drygt 1000 kronor inklusive frakt.
Jag beställde ett par Asics Gel Kayano 17 från ForRunnersByRunners (https://www.forrunnersbyrunners.com/) mitt på dagen 13 april och de kom igår, ruggigt snabbt! Dessutom trevligt pris med drygt 1000 kronor inklusive frakt.
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 12:24Jag köpte mina på nätet, ett par asics någonting, har för mig att det var från startfitness. Fungerade bra och var snabb leverans, dock var storleken lite för liten så jag fick byta till en större storlek. Inga problem med bytet, det kostade ju lite med f
Jag köpte mina på nätet, ett par asics någonting, har för mig att det var från startfitness. Fungerade bra och var snabb leverans, dock var storleken lite för liten så jag fick byta till en större storlek. Inga problem med bytet, det kostade ju lite med f
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 22:39Någon av alla er som har beställt via startfitness som har fått med en rabattkod med leveransen?
Jag ska beställa imorgon på anandag påsk tänkte jag.
Någon av alla er som har beställt via startfitness som har fått med en rabattkod med leveransen?
Jag ska beställa imorgon på anandag påsk tänkte jag.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 23:16"START" ger iaf 5 %, såg jag i en annons.
"START" ger iaf 5 %, såg jag i en annons.
Quote from Catharina Brattlin on 24 April 2011, 23:21Jag betalade glatt de 1900:- igår som mina nya skor kostade mig i en lokal Intersportbutik. Bättre service och tillmötesgående kan man nog inte få. Ett extra plus är att jag har 30 dagars nyttjandefrihet och kan byta om dessa inte skulle kännas bra, trots
Jag betalade glatt de 1900:- igår som mina nya skor kostade mig i en lokal Intersportbutik. Bättre service och tillmötesgående kan man nog inte få. Ett extra plus är att jag har 30 dagars nyttjandefrihet och kan byta om dessa inte skulle kännas bra, trots
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 23:33Jag har köpt och bytt (pga JAG beställt fel storlek) skor hos Startfitness och har bara bra erfarenheter av dem.
Jag har köpt och bytt (pga JAG beställt fel storlek) skor hos Startfitness och har bara bra erfarenheter av dem.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 08:19@Sylvia
Du är klok och omtänksam som vanligt (t+)
Vad blev det denna gången? Knappast Pegasus om de kostade 1900. Nimbus kanske?
@Sylvia
Du är klok och omtänksam som vanligt (t+)
Vad blev det denna gången? Knappast Pegasus om de kostade 1900. Nimbus kanske?
Quote from Catharina Brattlin on 25 April 2011, 20:22Tack Harald! 🙂
Jag testsprang både Nike Pegasus, ett par New Balance, Adidas nånting och Asics DS Trainer. Alla såg väldigt bra ut utom DS Trainern, eftersom de har ett pronationsstöd som jag inte använder, vilket gjorde att jag supinerade lite iställe
Tack Harald! 🙂
Jag testsprang både Nike Pegasus, ett par New Balance, Adidas nånting och Asics DS Trainer. Alla såg väldigt bra ut utom DS Trainern, eftersom de har ett pronationsstöd som jag inte använder, vilket gjorde att jag supinerade lite iställe