Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHandla löpskor via internet
You need to log in to create posts and topics.

Oj, nu blir jag nostalgisk. 🙂 Nimbus var mina allra första löparskor och det var dom som bar mig på min första mara. Jag har gått ifrån den typen av löparskor, men har absolut inte hjärta att kasta dom. En gång om året får dom komma fram - och bära mig

🙂

Hoppas jag också kommer att gilla dem. Har ju haft ett år med pronationsskor, som har varit helt fel egentligen trots att det har funkat OK, så det ska bli spännande det här.

Lycka till Sylvia

Jag springer i Nimbus och Saucony Triumph - funkar kanon.
Har även DS Trainer men jag får problem med dem när jag springer ute. På löpband funkar de dock utmärkt.

Varning för långt inlägg. Ursprungliga frågan:

Sedan jag började springa har jag bara köpt skor på internet. Jag har aldrig provat skor i butik innan jag beställt. De skor jag köpt har jag köpt på rekommendation från pålitliga källor. t ex litar jag mer

Sylvia, Själv så sprang jag också med pronationsskor för ett par år sedan, men upptäckte sedan att jag hade sprungit bort pronationen och kunde börja springa med neutrala skor. Har nu snart sprungit i över 2 år mer neutrala skor och det funkar bra och jag

Apropå "W" så är jag osäker på vad det står för just där, men jag har för mig att en del av asics skor finns i extra bred eller extrasmal läst? Ngt i stil med att herrskon finns extra bred och dammodellen extrasmal.

Marcus@

Intressant att dina favopriter blev Mizuno Wave Ultima 2 efter att det tidigare varit Asics Nimbus 11. Det är precis samma för mig. 🙂

Både asics och mizuno verkar finnas med smal läst i usa, men jag hittar inga brittiska webutiker man kan välja smala skor i? Läser jag för dåligt?

Svenska butiker verkar ha fått för sig att en "normalsmal" passar bra även på riktigt smala fötter, med res

Hej! Jag är långt ifrån någon expert, men jag har ett par Asics GT-2160 som är märkta med AA. Jag tror att det står för extra smal läst. Letade som en galning efter dem på nätet, men fick gå till Löplabbet (i Göteborg) och köpa dem.

Är det samma som 2A?

http://www.amazon.co.uk/Womens-Asics-GT-2160-running-narrow/dp/B004MJQQFI