Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 10:58Dags att passa på nu när pundet ligger under 10:-!
Dags att passa på nu när pundet ligger under 10:-!
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 13:16Angående pundet och skoshopping så åker jag faktiskt till London i morgon. Någon som har tips på billig "fysisk" skobutik i London? Växlingsmasarna tog 10,40 för pundet, men ändå rätt ok!
Angående pundet och skoshopping så åker jag faktiskt till London i morgon. Någon som har tips på billig "fysisk" skobutik i London? Växlingsmasarna tog 10,40 för pundet, men ändå rätt ok!
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 15:00Beställde just ett pat Asics DS trainer på Wiggle för det facila priset £75 (inkl en rabattvoucher).
Som hittat 🙂
Beställde just ett pat Asics DS trainer på Wiggle för det facila priset £75 (inkl en rabattvoucher).
Som hittat 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 16:01Låter som väldigt billigt. Är det en personlig voucher eller är det bara en kampanjkod som man skall slå in?
Låter som väldigt billigt. Är det en personlig voucher eller är det bara en kampanjkod som man skall slå in?
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 16:11Spring15 var rabattkoden.
Spring15 var rabattkoden.
Quote from David Lagerberg on 27 April 2011, 16:12Det jag är på jakt efter är ett par Asics DS trainer eller Mizuno Wave Rider i vidd 2A. De modeller som finns i smal läst på tex löplabbet passar tyvärr inte mina fötter.
Det jag är på jakt efter är ett par Asics DS trainer eller Mizuno Wave Rider i vidd 2A. De modeller som finns i smal läst på tex löplabbet passar tyvärr inte mina fötter.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 16:15Finns även på startfitness för £71,95 (före ev. rabatter och fraktkostnad) i fall det är ds trainer 16 http://www.startfitness.co.uk/search.asp?strKeywords=asics+ds+trainer+16&x=42&y=9
Finns även på startfitness för £71,95 (före ev. rabatter och fraktkostnad) i fall det är ds trainer 16 http://www.startfitness.co.uk/search.asp?strKeywords=asics+ds+trainer+16&x=42&y=9
Quote from David Lagerberg on 27 April 2011, 16:37Fast där kan jag ju inte välja smal läst? Det ser bara ut att vara normalstorlekarna.
Fast där kan jag ju inte välja smal läst? Det ser bara ut att vara normalstorlekarna.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 17:51Frida, ok
Frida, ok
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 19:53Johan H: Jo, det tror jag att det är. Samma som 2A alltså. Något fick mig att inte beställa dem från Amazon, kommer dock inte ihåg vad. Verkar ju korkat så här i efterhand... 🙂
Johan H: Jo, det tror jag att det är. Samma som 2A alltså. Något fick mig att inte beställa dem från Amazon, kommer dock inte ihåg vad. Verkar ju korkat så här i efterhand... 🙂