Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHandla löpskor via internet
You need to log in to create posts and topics.

Dags att passa på nu när pundet ligger under 10:-!

Angående pundet och skoshopping så åker jag faktiskt till London i morgon. Någon som har tips på billig "fysisk" skobutik i London? Växlingsmasarna tog 10,40 för pundet, men ändå rätt ok!

Beställde just ett pat Asics DS trainer på Wiggle för det facila priset £75 (inkl en rabattvoucher).
Som hittat 🙂

Låter som väldigt billigt. Är det en personlig voucher eller är det bara en kampanjkod som man skall slå in?

Spring15 var rabattkoden.

Det jag är på jakt efter är ett par Asics DS trainer eller Mizuno Wave Rider i vidd 2A. De modeller som finns i smal läst på tex löplabbet passar tyvärr inte mina fötter.

Finns även på startfitness för £71,95 (före ev. rabatter och fraktkostnad) i fall det är ds trainer 16 http://www.startfitness.co.uk/search.asp?strKeywords=asics+ds+trainer+16&x=42&y=9

Fast där kan jag ju inte välja smal läst? Det ser bara ut att vara normalstorlekarna.

Frida, ok

Johan H: Jo, det tror jag att det är. Samma som 2A alltså. Något fick mig att inte beställa dem från Amazon, kommer dock inte ihåg vad. Verkar ju korkat så här i efterhand... 🙂