Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHandla löpskor via internet
You need to log in to create posts and topics.

Jag är ju Asics-fan (fast du har rätt Sylvia; de där var verkligen inte vackra!) men det kanske vore bra att testa något nytt vid nästa skoköp, så det är intressant att läsa om er andras erfarenheter.
Kristina - vad menar du med "den typen av skor", som d

Marcus, jag lovade Dig en rapport efter ett "riktigt" pass. 😉

Har nyss inkommit efter en dryg mils backdistans och måste säga att skorna satt som en smäck! Lätt att komma upp på framfoten i backarna samtidigt som fotisättningen var nästintill ljudlös bå

Spring några mil på grusväg, Sylvia, så mattas färgen ut och blir mera ... dammig... 🙂

Sant Håkan. Just nu ser de ut att tillhöra en löpbandssolskenslöpare. Inte en fläck! Men det ska jag ändra på så fort tillfälle ges. Helst skulle det vara sånt underlag som det var i Skövde! 😀

Lena: Jag tycker dom är alldeles för tunga, uppbyggda och dämpade för min smak nu - känns som ett par pjäxor tycker jag. Favoriter just nu är Saucony A3 alt Saucony Kinvara. Kinvaran är lite mer dämpad på exakt rätt ställe för mig, dvs framtill - och inte

Ja, det ser ju verkligen tunga och klumpiga ut.
Fast det kanske Kayanon, min favorti, också gör?
Undras vars jag behöver dämpningen bäst - måste nog gå och provspringa lite (och sedan beställa från England!)

Sylvia, Tackar för första rapporten om skorna. 1 mils backpass kan man verkligen kalla riktigt pass. Torrt ute nu så lär nog dröja ett tag till innan du skitar ner dem. Jag har ett par lättviktarskor (Mizuno Wave Hawk) som jag numera kallar för "finlöpsko

Snygga skor Sylvia, fast det där svarta på hälen var ingen hit. Lite svårt att se på bilden.
Bara att köpa nya kläder 😉

Jag skrev ett inlägg för någon vecka sedan efter att ha beställt 1 par skor och 2 hoods från Start Fitness och fått leverans av hoodsen men inte av skorna. Igår kom skorna, 8 arbetsdagar efter att de skickats (medan hoodsen kom 2 dagar efter sändning). De

Ang att prova ut skor i fysisk butik, för att sen beställa via nätet: http://www.market.se/Brancher/Mode/Nya-vapnet-mot-e-handeln-350-kronor-i-avgift-om-kunden-inte-koper-det-den-provar/