Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 19:09ja, det finns ju en lag om sånt här som alla vet... 🙂
Igår fick jag ett mailsvar från Milletsports/activinstinct att eftersom mina skor tycktes ha försvunnit på vägen så skulle dom ersätta mig alt skicka ett par nya skor. Dock var dom tvungna att vänta
ja, det finns ju en lag om sånt här som alla vet... 🙂
Igår fick jag ett mailsvar från Milletsports/activinstinct att eftersom mina skor tycktes ha försvunnit på vägen så skulle dom ersätta mig alt skicka ett par nya skor. Dock var dom tvungna att vänta
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 19:45Christer fick rätt. (t+)
Slutet gott, allting gott. 🙂
Christer fick rätt. (t+)
Slutet gott, allting gott. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 22:32Gött att du fick rätt till slut iaf.
Du hittar ingen paketkod på adresslapen så att du kan köra den i postens tracker nu iefterhand? två bokstäver, 9 siffror, 2 bokstäver till.
vore ju lite kul att veta var den varit och när
Gött att du fick rätt till slut iaf.
Du hittar ingen paketkod på adresslapen så att du kan köra den i postens tracker nu iefterhand? två bokstäver, 9 siffror, 2 bokstäver till.
vore ju lite kul att veta var den varit och när
Quote from Elias Engqvist on 9 April 2011, 16:37Ovanligt glad att jag hade rätt just där!
Ovanligt glad att jag hade rätt just där!
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 18:40Jag beställde 1 par skor och 2 hoods från Start Fitness fredagen den 8/4. Torsdagen den 14/4 kom ett paket med tröjorna. Idag är det den 18/4 och jag har fortarande inte fått några skor. På ordern på hemsidan eller på följesedeln står det inget om att sko
Jag beställde 1 par skor och 2 hoods från Start Fitness fredagen den 8/4. Torsdagen den 14/4 kom ett paket med tröjorna. Idag är det den 18/4 och jag har fortarande inte fått några skor. På ordern på hemsidan eller på följesedeln står det inget om att sko
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 18:47Måste rekommendera http://www.21run.com (t+)
Köpte ett par Asics GEL-Cumulus 12 för 800 kr inkl frakt i förra veckan. leveransen tog tre dagar!
Nypris för samma sko i butik i Stockholm är 1500 kr.
Handlar man för över 150 Euro så är det fraktfritt.
Måste rekommendera http://www.21run.com (t+)
Köpte ett par Asics GEL-Cumulus 12 för 800 kr inkl frakt i förra veckan. leveransen tog tre dagar!
Nypris för samma sko i butik i Stockholm är 1500 kr.
Handlar man för över 150 Euro så är det fraktfritt.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 19:19L-G, lät mkt konstigt. Startfitness brukar både ha snabb leverans och leverera rätt. Kontakta dem tycker jag. Desto snabbare du kontaktar dem ju lättare är de för dem att hitta leveransen om den är försvunnen än om det har gått lång tid.
L-G, lät mkt konstigt. Startfitness brukar både ha snabb leverans och leverera rätt. Kontakta dem tycker jag. Desto snabbare du kontaktar dem ju lättare är de för dem att hitta leveransen om den är försvunnen än om det har gått lång tid.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 21:44Wiggle har funkat bra för mig. Beställde mer därifrån för några år sedan då jag faktiskt tränade...
Men nu tyckte jag det var dags att fixa till skoparken lite och beställde ett par A4:or för 710:-.
Beställde 9/4 och fick lappen den 15/4. Helt ok levt
Wiggle har funkat bra för mig. Beställde mer därifrån för några år sedan då jag faktiskt tränade...
Men nu tyckte jag det var dags att fixa till skoparken lite och beställde ett par A4:or för 710:-.
Beställde 9/4 och fick lappen den 15/4. Helt ok levt
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 22:11Startfitness: beställde 10/4, leverans idag 18/4. 6 arbetsdagar.
Startfitness: beställde 10/4, leverans idag 18/4. 6 arbetsdagar.
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 17:55Jag beställde ett par Saucony Triumph 8 (Vizipro) från Wiggle i fredags. Idag (tisdag) fick jag skorna! Det var ju lite skillnad mot mitt tidigare skoköp... 🙂
En liten jämförelse av mina köp hittills:
Milletsports/Activinstinct : Leverandstid 4 veckor
Jag beställde ett par Saucony Triumph 8 (Vizipro) från Wiggle i fredags. Idag (tisdag) fick jag skorna! Det var ju lite skillnad mot mitt tidigare skoköp... 🙂
En liten jämförelse av mina köp hittills:
Milletsports/Activinstinct : Leverandstid 4 veckor