Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 14:20Efter att ha testat nu kan jag säga marathon, ingen svullnad. Däremot ganska ont i vänster fotsula pga dåligt, klampande steg som jag inte begrep var det kom ifrån innan jag förstod att vägen lutade ganska mycket och sökte mig upp till vägskuldran. Då var
Efter att ha testat nu kan jag säga marathon, ingen svullnad. Däremot ganska ont i vänster fotsula pga dåligt, klampande steg som jag inte begrep var det kom ifrån innan jag förstod att vägen lutade ganska mycket och sökte mig upp till vägskuldran. Då var
Quote from Catharina Brattlin on 21 March 2011, 14:30OK, Mikael. Inflammation i fotledens hinnor vet jag dock inte om de skapar vätkseödem i underbenen. Har inte sett det i någon medicinsk litteratur.
Ang kompressionsstrumpor, som sitter för tight så vet jag att de strumpor, som säljs på Apoteket, är måtta
OK, Mikael. Inflammation i fotledens hinnor vet jag dock inte om de skapar vätkseödem i underbenen. Har inte sett det i någon medicinsk litteratur.
Ang kompressionsstrumpor, som sitter för tight så vet jag att de strumpor, som säljs på Apoteket, är måtta
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 17:09Sylvia, nä det var ju spekulation från min sida. Nuförtiden har jag inte problem med svullna fötter så jag har inget behov av kompressionsstrumpor. Hela förra säsongen sprang jag en ultra i månaden och en hoper andra tävlingar utan kompressionsstrumpor oc
Sylvia, nä det var ju spekulation från min sida. Nuförtiden har jag inte problem med svullna fötter så jag har inget behov av kompressionsstrumpor. Hela förra säsongen sprang jag en ultra i månaden och en hoper andra tävlingar utan kompressionsstrumpor oc