Quote from j sollerman on 26 May 2008, 09:26Med en sån bra tränare så kan hon väl inte misslyckas
Med en sån bra tränare så kan hon väl inte misslyckas
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 09:37Jag var ute på geologiexkursion i närheten av Skara, Götene och Varnhem (bl a) i veckan som gick, och när vi var på väg mellan två platser så kom vi ikapp en kanske 12-årig tjej på en lite för stor billig-MTB och grova däck. Det var nästan vindstilla i om
Jag var ute på geologiexkursion i närheten av Skara, Götene och Varnhem (bl a) i veckan som gick, och när vi var på väg mellan två platser så kom vi ikapp en kanske 12-årig tjej på en lite för stor billig-MTB och grova däck. Det var nästan vindstilla i om
Quote from Torbjörn Karlsson on 26 May 2008, 10:14Det var riktigt kul, inte första turen, men det var längsta turen med bästa snittfarten. Hon blev iaf väldigt glad och taggad att fortsätta! 🙂
Det var riktigt kul, inte första turen, men det var längsta turen med bästa snittfarten. Hon blev iaf väldigt glad och taggad att fortsätta! 🙂
Quote from Ebba Johansson on 27 May 2008, 00:48Mina ben tar slut före flåset, kan hålla på hur länge som helst såvida det inte dyker upp backar;) Allstå är min svaga länk benen då?!
I bland får jag till det och går från glad motionär till semíelitmotionär, eller nåt emellan, som att snitta 29m km på
Mina ben tar slut före flåset, kan hålla på hur länge som helst såvida det inte dyker upp backar;) Allstå är min svaga länk benen då?!
I bland får jag till det och går från glad motionär till semíelitmotionär, eller nåt emellan, som att snitta 29m km på
Quote from Lena O on 27 May 2008, 06:13Jag tycker det är helt oväsentligt ...
men kanske kunde man säga att när du avsluta ett motionslopp bland de första 2/3 klungor kan man betrakta sig som elitmotionär?? Någon?
Jag tycker det är helt oväsentligt ...
men kanske kunde man säga att när du avsluta ett motionslopp bland de första 2/3 klungor kan man betrakta sig som elitmotionär?? Någon?
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 08:07Menar du de första två tredjedelarna, eller de första 2-3 klungorna? Rätt stor skillnad där...
Menar du de första två tredjedelarna, eller de första 2-3 klungorna? Rätt stor skillnad där...
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 08:11Gary: Det beror väl också på vilket motionslopp det handlar om?
Elitmotionär för mig är annars att du placerar dig bland de 10 % av de bästa som ställer upp.
Jag tänker till exempel på Yngaren runt, som är ett lopp där rätt många kan hänga med rätt lån
Gary: Det beror väl också på vilket motionslopp det handlar om?
Elitmotionär för mig är annars att du placerar dig bland de 10 % av de bästa som ställer upp.
Jag tänker till exempel på Yngaren runt, som är ett lopp där rätt många kan hänga med rätt lån
Quote from Lena O on 27 May 2008, 08:28Rasmus: Jag menade de första 2 - 3 klungorna (vi leva i decimalernas tid nu Rasmus 😉 )
Thomas: Helt riktigt, men upprepade bra placeringar är svårt att åstadkomma.
Nu körde jag bra på Yngarens 10-milaren, men vet att jag inte hade haft en chans att hän
Rasmus: Jag menade de första 2 - 3 klungorna (vi leva i decimalernas tid nu Rasmus 😉 )
Thomas: Helt riktigt, men upprepade bra placeringar är svårt att åstadkomma.
Nu körde jag bra på Yngarens 10-milaren, men vet att jag inte hade haft en chans att hän
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 08:31Har du otur och det finns två st tvåmannaklungor framför dig så är du femma in och räknas som motionär.
Har du otur och det finns två st tvåmannaklungor framför dig så är du femma in och räknas som motionär.
Quote from Torbjörn Karlsson on 27 May 2008, 10:30Har svårt att räkna mig som elitmotionär trots att jag iaf har 38:e bästa snittid runt "sjön" av dom som kört alla lopp sedan tiderna började presenteras på Internet. För mig är man på cykel kanske Elitmotionär om man tävlar i veteranklasserna med hyfsade
Har svårt att räkna mig som elitmotionär trots att jag iaf har 38:e bästa snittid runt "sjön" av dom som kört alla lopp sedan tiderna började presenteras på Internet. För mig är man på cykel kanske Elitmotionär om man tävlar i veteranklasserna med hyfsade