Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 17:15Tränar man för att tävla är man inte längre motionär, då är man tävlingscyklist! En elitmotionär kan kanske tävla nån galen gång, men det är den rena motionen och självförbättringen som är målet med träningen, inte tävlingsresultat.
Jag är själv inte eli
Tränar man för att tävla är man inte längre motionär, då är man tävlingscyklist! En elitmotionär kan kanske tävla nån galen gång, men det är den rena motionen och självförbättringen som är målet med träningen, inte tävlingsresultat.
Jag är själv inte eli
Quote from mats1976@gmail.com on 27 May 2008, 17:33Jag kallar mig för sportmotionär, fyllde 50 år ifjol, så jag platsar ingenstans. Håller på med en sport som är kul och är motionär, alltså en sportmotionär eller varför inte en sportig motionär.
Jag kallar mig för sportmotionär, fyllde 50 år ifjol, så jag platsar ingenstans. Håller på med en sport som är kul och är motionär, alltså en sportmotionär eller varför inte en sportig motionär.
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 18:39"Kan man inte bara vara "tävlingscyklist" då?
Jag cyklar+tävlar=tävlingscyklist."Japp (t+)
"Kan man inte bara vara "tävlingscyklist" då?
Jag cyklar+tävlar=tävlingscyklist."
Japp (t+)
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 18:41sportmotionär torde vara någon som gillar att utöva massa olika typer av sporter för att hålla kroppen igång. Håller man bara på med cykling så är det nog mer cykelmotionär tycker jag. 🙂
sportmotionär torde vara någon som gillar att utöva massa olika typer av sporter för att hålla kroppen igång. Håller man bara på med cykling så är det nog mer cykelmotionär tycker jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 19:29"PS. Igår körde jag över 30 och var knappt svettig."
Det är sådana som du som gör att sporten får dåligt rykte. Hur mår de stackars 30 du körde över? 😉
"PS. Igår körde jag över 30 och var knappt svettig."
Det är sådana som du som gör att sporten får dåligt rykte. Hur mår de stackars 30 du körde över? 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 27 May 2008, 19:31*asg*
Du är ju rolig 🙂
*asg*
Du är ju rolig 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 19:33Du ska inte låta så förvånad, Per!
Du ska inte låta så förvånad, Per!
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 19:38😀
😀
Quote from Elias Engqvist on 27 May 2008, 19:39Hon är inte bara söt, hon är rolig också!
Hon är inte bara söt, hon är rolig också!
Quote from Fredrik Närenfors on 27 May 2008, 19:49(L) Hon talade till mig (L) Nu känner jag mig som den där 31a han inte lyckades köra över (H)
(L) Hon talade till mig (L) Nu känner jag mig som den där 31a han inte lyckades köra över (H)