Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 09:41Sylvia: Jag har inte kollat det, men jag har ju inte ohälsosamt högt.
Om min bror gjort det vet jag faktiskt inte.
Sylvia: Jag har inte kollat det, men jag har ju inte ohälsosamt högt.
Om min bror gjort det vet jag faktiskt inte.
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 09:42Eftersom din bror behandlas med blodtappning har han med stor sannolikhet fått en del prover tagna.
Eftersom din bror behandlas med blodtappning har han med stor sannolikhet fått en del prover tagna.
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 10:35Fia-lotta; det finns en ärftlig sjukdom som heter hemokromatos. Troligtvis därför din bror blir tappad. Sjukdom är underdiagnostiserad och upptäcks ofta av en slumt. Nämn det iallafall nästa gång du träffar en läkare. Behandlingen är ju enkel, man tappar
Fia-lotta; det finns en ärftlig sjukdom som heter hemokromatos. Troligtvis därför din bror blir tappad. Sjukdom är underdiagnostiserad och upptäcks ofta av en slumt. Nämn det iallafall nästa gång du träffar en läkare. Behandlingen är ju enkel, man tappar
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 11:09138
138
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 13:39Katarina - jag vill ha mitt blod! Jag mår gott som det är (dessutom är jag spruträdd.... (H))
Katarina - jag vill ha mitt blod! Jag mår gott som det är (dessutom är jag spruträdd.... (H))
Quote from Gabriella Säfström on 26 May 2008, 15:57Ok, tack för alla svar. Verkar inte vara så allvarligt med Hb´t...bara att käka lite blodkorv.
Mer hypokondri:
Jag har haft lite, lite ont i halsen sista ca 5 veckorna. Låg o fin vilopuls och har kunnat träna helt ok. Kan det vara pollen som finns i mäng
Ok, tack för alla svar. Verkar inte vara så allvarligt med Hb´t...bara att käka lite blodkorv.
Mer hypokondri:
Jag har haft lite, lite ont i halsen sista ca 5 veckorna. Låg o fin vilopuls och har kunnat träna helt ok. Kan det vara pollen som finns i mäng
Quote from Catharina Brattlin on 26 May 2008, 16:48Kan det vara. Men också torr inomhusmiljö som torkar ut slemhinnorna eller en gammal tandborste där bakterier frodas. Så länge Din vilopuls är OK, är det ingen fara på taket. 🙂
Kan det vara. Men också torr inomhusmiljö som torkar ut slemhinnorna eller en gammal tandborste där bakterier frodas. Så länge Din vilopuls är OK, är det ingen fara på taket. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 17:04jag ligger på 117-122. lite småjobbigt när man gett blod och sen ska träna under veckan.
jag ligger på 117-122. lite småjobbigt när man gett blod och sen ska träna under veckan.
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 17:40Vad har de för gräns i ditt landsting?
I Skåne hade du inte fått ge blod.
Vad har de för gräns i ditt landsting?
I Skåne hade du inte fått ge blod.
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 17:59115-120. jag ligger i gränslandet å så länge jag inte tuppar av där inne så tycker de att det är lugnt
115-120. jag ligger i gränslandet å så länge jag inte tuppar av där inne så tycker de att det är lugnt