Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 19:02jag ligger precis på gränsen med mina 115-120, men jag har avsagt mig nu några ggr så jag ska överleva
jag ligger precis på gränsen med mina 115-120, men jag har avsagt mig nu några ggr så jag ska överleva
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 19:41Låter vettigt.
Låter vettigt.
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 20:12ibland har jag sånna vettiga stunder, de e få men väldigt bra =)
ibland har jag sånna vettiga stunder, de e få men väldigt bra =)
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 10:25När jag försökte lämna blod utspelade sej följande dialog:
Jag: Hej, jag har lämnat blod förut, men jag blir aldrig kallad till ny blodgivning...
Sköterskan: Vad konstigt, vi ska se.... Nej, du har en spärrkod, därför får du inte lämna blod.
Jag: Jaha, v
När jag försökte lämna blod utspelade sej följande dialog:
Jag: Hej, jag har lämnat blod förut, men jag blir aldrig kallad till ny blodgivning...
Sköterskan: Vad konstigt, vi ska se.... Nej, du har en spärrkod, därför får du inte lämna blod.
Jag: Jaha, v
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 14:40Spärren beror troligen på att ditt blod nu används i ett topphemligt kloningsprojekt. Hon försa sig lite lätt.
Spärren beror troligen på att ditt blod nu används i ett topphemligt kloningsprojekt. Hon försa sig lite lätt.
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 17:57ja precis du kanske är försökskanin till något hemlige expriment för staten tex
annars borde man få reda på varför det finns en spärrkod, tokigt
ja precis du kanske är försökskanin till något hemlige expriment för staten tex
annars borde man få reda på varför det finns en spärrkod, tokigt
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 20:07Men den finns ju inte (#). Spärrkoden alltså.
Jag hade inte kunnat gå därifrån utan att få ett svar på hur det blivit så.
Men den finns ju inte (#). Spärrkoden alltså.
Jag hade inte kunnat gå därifrån utan att få ett svar på hur det blivit så.
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 22:11tokigt, jag hade nog å blivit lite galen om jag inte fått reda på vad det var för fel, varför den fanns där helt galet
tokigt, jag hade nog å blivit lite galen om jag inte fått reda på vad det var för fel, varför den fanns där helt galet
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 21:43När jag var yngre låg mitt blodvärde en gång så lågt som 99. Provet togs om och då hade jag 98.
Bästa tipset för att höja blodvärdena är att inte dricka mjölk i samband med att man äter kött. Drick något med C-vitamin i istället.
När jag var yngre låg mitt blodvärde en gång så lågt som 99. Provet togs om och då hade jag 98.
Bästa tipset för att höja blodvärdena är att inte dricka mjölk i samband med att man äter kött. Drick något med C-vitamin i istället.
Quote from Catharina Brattlin on 4 June 2008, 21:59Per, lite sent svar kanske, men ett försök till förklaring...
Spärrar någon för blodgivning gör man inte enbart för att man är smittad av något. Resor till en hel del "riskländer" ger upp till 6 månaders karens, dvs att man inte får lämna blod. Likaså ta
Per, lite sent svar kanske, men ett försök till förklaring...
Spärrar någon för blodgivning gör man inte enbart för att man är smittad av något. Resor till en hel del "riskländer" ger upp till 6 månaders karens, dvs att man inte får lämna blod. Likaså ta