Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 08:11Status: Gift, 2 små barn (3,5 och 1,5). Innan jobbet de dagar jag inte lämnar barnen. Upp 05.00, drar till jobbet, parkerar bilen och ut i Hisingsparken. Sen dusch på jobbets gym, ombyte samt stämpla in 07.00.
Lunchträning förekommer ibland också.
Annars
Status: Gift, 2 små barn (3,5 och 1,5). Innan jobbet de dagar jag inte lämnar barnen. Upp 05.00, drar till jobbet, parkerar bilen och ut i Hisingsparken. Sen dusch på jobbets gym, ombyte samt stämpla in 07.00.
Lunchträning förekommer ibland också.
Annars
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 08:20Student! Det blir inte många kravaller dock.
Student! Det blir inte många kravaller dock.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 08:23Har slängt ut familjen, sagt upp TV-abonnemanget, städar nästan aldrig huset, trädgården får ta hand om sig själv. Har dock två jobb att klara av. Tränar och tävlar ca 14 timmar i veckan i snitt.
Har slängt ut familjen, sagt upp TV-abonnemanget, städar nästan aldrig huset, trädgården får ta hand om sig själv. Har dock två jobb att klara av. Tränar och tävlar ca 14 timmar i veckan i snitt.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 08:29Men 2 små barn, man och häst så hittar jag ändå ganska mycket träningstid. Som FP David säger - Tur och Retur jobbet är lysande. Där får jag 1,5 timmars cykel varje dag. Sen hinner man ett hyffsat styrkepass eller kortare löprunda på lunchen. Sen brukar j
Men 2 små barn, man och häst så hittar jag ändå ganska mycket träningstid. Som FP David säger - Tur och Retur jobbet är lysande. Där får jag 1,5 timmars cykel varje dag. Sen hinner man ett hyffsat styrkepass eller kortare löprunda på lunchen. Sen brukar j
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 08:57Status: 3 ungar (2, 5, 8 år), gift, heltid.
Man får ta tillfällena när de kommer och vara beredd att kasta om träningsplaneringen ibland när det krockar med familjens planer.
Jag tränar numera 3-4 lunchraster i veckan. Maten äts i regel vid skrivbordet
Status: 3 ungar (2, 5, 8 år), gift, heltid.
Man får ta tillfällena när de kommer och vara beredd att kasta om träningsplaneringen ibland när det krockar med familjens planer.
Jag tränar numera 3-4 lunchraster i veckan. Maten äts i regel vid skrivbordet
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 09:03Springer hem från jobbet 2-3 gånger per vecka, 13-14 km, tar mig en kvart mer än att åka kommunalt. Lägger på någon timme ibland så har jag ett långpass. Tränar tillsammans eller parallellt med barnens träning ca 2 gånger per vecka, vilket är kvalitetstid
Springer hem från jobbet 2-3 gånger per vecka, 13-14 km, tar mig en kvart mer än att åka kommunalt. Lägger på någon timme ibland så har jag ett långpass. Tränar tillsammans eller parallellt med barnens träning ca 2 gånger per vecka, vilket är kvalitetstid
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 09:20Det går att vara lite av kurs också på T&R jobbet. Sedan är det kanske dags efter familjebildningen att sänka sina landslagsplaner.
Det går att vara lite av kurs också på T&R jobbet. Sedan är det kanske dags efter familjebildningen att sänka sina landslagsplaner.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 09:30När man läser tråden blir det rätt uppenbart att om det finns en vilja att träna så går det. Även om det betyder att stiga upp klockan 5 för att hinna.
När man läser tråden blir det rätt uppenbart att om det finns en vilja att träna så går det. Även om det betyder att stiga upp klockan 5 för att hinna.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 09:51Annica - håller helt med! Man kan hitta mer tid än man först tror bara man börjar analysera och tar varje tillfälle i akt till att röra på sig.
Annica - håller helt med! Man kan hitta mer tid än man först tror bara man börjar analysera och tar varje tillfälle i akt till att röra på sig.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 10:02Tack för alla svar!
Själv kör jag lunchträning 2-3 dagar i veckan plus pass på kvällen när barnen somnat samt på helgmornarna när det sovs/kollas på Bolli. Skulle gärna träna T&R jobbet, men har tvekat för jag tycker det är i lägsta laget (2,5-3 mil). Ka
Tack för alla svar!
Själv kör jag lunchträning 2-3 dagar i veckan plus pass på kvällen när barnen somnat samt på helgmornarna när det sovs/kollas på Bolli. Skulle gärna träna T&R jobbet, men har tvekat för jag tycker det är i lägsta laget (2,5-3 mil). Ka