Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 09:26tv tittande är det först som "forsvinner"..... om inte jag ska stryka / vika tvätt samtidigt! 🙂
morognpass innan barnen vaknar är bra....
det blir lättare när barnen blir äldre....
tv tittande är det först som "forsvinner"..... om inte jag ska stryka / vika tvätt samtidigt! 🙂
morognpass innan barnen vaknar är bra....
det blir lättare när barnen blir äldre....
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 10:44@Kjell
Einstein is my middle name! 😉Det är som vanligt när det handlar om personlig utveckling. Man får ingen lösning, bara verktyg. För mig har just tidsloggen hjälpt bra. Men man måste förstås vara villig att kritisk granska sig själv, annars är det
@Kjell
Einstein is my middle name! 😉
Det är som vanligt när det handlar om personlig utveckling. Man får ingen lösning, bara verktyg. För mig har just tidsloggen hjälpt bra. Men man måste förstås vara villig att kritisk granska sig själv, annars är det
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 10:49Ja stor risk att man i den där tidsloggen ser att man sitter och pillar sig i naveln 20 h i veckan och sen slösar man bort resten av tiden 😉
Usch, vad skall man sen skylla på.
Ja stor risk att man i den där tidsloggen ser att man sitter och pillar sig i naveln 20 h i veckan och sen slösar man bort resten av tiden 😉
Usch, vad skall man sen skylla på.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 11:05@Peter
Exakt så! (H)Det där med att hinna träna har jag ofta en diskussion med ena brorsan om. Han har nämligen ingen tid alls att lägg på träning. Lustigt nog har han gott om tid att titta på TV och läsa tidningar... Har tagit mig ett helt år att få ho
@Peter
Exakt så! (H)
Det där med att hinna träna har jag ofta en diskussion med ena brorsan om. Han har nämligen ingen tid alls att lägg på träning. Lustigt nog har han gott om tid att titta på TV och läsa tidningar... Har tagit mig ett helt år att få ho
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 09:20Är det bara jag som ser posten:
suttit med tidsloggen och försökt minnas exakt hur mycket tid jag lagt på vad - 2 timmar
(H)
Är det bara jag som ser posten:
suttit med tidsloggen och försökt minnas exakt hur mycket tid jag lagt på vad - 2 timmar
(H)
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 04:58Var och en gör givetvis som den själv vill, men all denna förnumstighet om att "man kan om man bara vill" ska man vara varsam med. Tycker jag.
Var och en gör givetvis som den själv vill, men all denna förnumstighet om att "man kan om man bara vill" ska man vara varsam med. Tycker jag.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 20:35Varva med högintensiv intervallträning när ni inte riktigt har tid. Mer tidseffektiv träning FINNS INTE.
http://www.stadium.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEK/cc_ViewArticle-ShowArticle;pgid=01uIRKIQqZxSR00b6bxK1yMo0000b3
Varva med högintensiv intervallträning när ni inte riktigt har tid. Mer tidseffektiv träning FINNS INTE.
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 17:31Hemmaträning (styrka och liknande) går ju jättebra att göra tillsammans med barnen. Lite musik på så kan de dansa o.s.v. Min tvååring brukar ganska ofta agera extratyngd (på plankan exempelvis). Springa med cyklande barn. För min del kan det lätt bli mång
Hemmaträning (styrka och liknande) går ju jättebra att göra tillsammans med barnen. Lite musik på så kan de dansa o.s.v. Min tvååring brukar ganska ofta agera extratyngd (på plankan exempelvis). Springa med cyklande barn. För min del kan det lätt bli mång
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 17:51Själv tränar jag sällan mer än 15-20 minuter om dagen. Det har alla tid med. 🙂 Och det funkar för mig.
Joggingpass blir uppåt en timme, men det gör jag vanligtvis på helgerna.
Själv tränar jag sällan mer än 15-20 minuter om dagen. Det har alla tid med. 🙂 Och det funkar för mig.
Joggingpass blir uppåt en timme, men det gör jag vanligtvis på helgerna.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 12:08Är universitetsstuderande, så har otroligt flexibla dagar. Men bara för det har man inte hur mycket fritid som helst, tror inte att det finns många yrken där man tar med sig arbetet hem i samma utsträckning som student. Att sitta 8 timmar i skolan, för at
Är universitetsstuderande, så har otroligt flexibla dagar. Men bara för det har man inte hur mycket fritid som helst, tror inte att det finns många yrken där man tar med sig arbetet hem i samma utsträckning som student. Att sitta 8 timmar i skolan, för at