Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 10:30Näe, jag spelar inte, men det gjorde jag inte när jag var soffpotatis heller. För mig är det mest skärm- och sofftid som har minskats...
Näe, jag spelar inte, men det gjorde jag inte när jag var soffpotatis heller. För mig är det mest skärm- och sofftid som har minskats...
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 21:16Jag spelade inte något innan förändringen som startade för 3 år sedan. TV tittande, bokläsande och sömn är väl det som blivit mest lidande för att hinna med.
Jag spelade inte något innan förändringen som startade för 3 år sedan. TV tittande, bokläsande och sömn är väl det som blivit mest lidande för att hinna med.
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 22:55Transportlöpning till jobbet. Skåpet luktar konstant vinäger - men det får man ta 😀
Transportlöpning till jobbet. Skåpet luktar konstant vinäger - men det får man ta 😀
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 15:55Var glad att du har ett skåp :). I värsta fall sitter man i landskap, har ingen dusch och har ingenstans att göra av kläderna.
Om man kan lösa det logistiska med mat och kläder (finns trådar med mycket bra råd) tycker jag att transportmotion oslagbart!
Var glad att du har ett skåp :). I värsta fall sitter man i landskap, har ingen dusch och har ingenstans att göra av kläderna.
Om man kan lösa det logistiska med mat och kläder (finns trådar med mycket bra råd) tycker jag att transportmotion oslagbart!
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 08:26🙂 ok landskap lät värre...... 🙂
🙂 ok landskap lät värre...... 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 09:27dags för transportlöpning - nu när det är ljusare, varmare & bensin priset högre!
dags för transportlöpning - nu när det är ljusare, varmare & bensin priset högre!
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 14:33@Geo
Jo, jag spelar TV-spel. Främst med barnen, men även lite egen tid vid spelet ibland. Dock inte i sådana mängder att min träning påverkas.Med två barn (3 och 6) samt en fru som jobbar roternade tider på sjukhus så handlar det för min del om att plan
@Geo
Jo, jag spelar TV-spel. Främst med barnen, men även lite egen tid vid spelet ibland. Dock inte i sådana mängder att min träning påverkas.
Med två barn (3 och 6) samt en fru som jobbar roternade tider på sjukhus så handlar det för min del om att plan
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:26Kanon....du har faktiskt löst problemet Christian Einstein ...å så något mera.???
MEN när man ger sådana här uppgifter till personer som efterfrågar mer tid eller ibland "något annat" så tenderar dom till att inte längre vilja vara kvar i undersökningen n
Kanon....du har faktiskt löst problemet Christian Einstein ...å så något mera.???
MEN när man ger sådana här uppgifter till personer som efterfrågar mer tid eller ibland "något annat" så tenderar dom till att inte längre vilja vara kvar i undersökningen n
Quote from Jonas Täng on 12 March 2012, 21:00Som de andra säger - utnyttja luckorna i vardagen. Till o från jobbet är utmärkt man måste ju ändå transportera sig. Brukar du sitta och titta på simskolan från läktaren och vänta med de andra föräldrarna? Spring istället. (Gäller även andra aktiviteter s
Som de andra säger - utnyttja luckorna i vardagen. Till o från jobbet är utmärkt man måste ju ändå transportera sig. Brukar du sitta och titta på simskolan från läktaren och vänta med de andra föräldrarna? Spring istället. (Gäller även andra aktiviteter s
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 21:09Jag ska leta mig en väg till jobbet med cykeln (raka spåret 2½ mil på motorvägen, gissar att det blir en rätt bra omväg med cykel, men det måste gå). Jag försöker alltid utnyttja lunchen på jobbet för träning, så himla enkelt när man kan springa, vilket j
Jag ska leta mig en väg till jobbet med cykeln (raka spåret 2½ mil på motorvägen, gissar att det blir en rätt bra omväg med cykel, men det måste gå). Jag försöker alltid utnyttja lunchen på jobbet för träning, så himla enkelt när man kan springa, vilket j