Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHJÄLP!!!
You need to log in to create posts and topics.

Tja, säg inte det, Jag gillade Biggest Loser, och de hade betydligt större ork än jag trodde man kan ha när man är så överviktig.
Värdens bästa motivationsprogram 🙂

Håller med dig Linn, Biggest Looser är väldigt motverande att titta på. Då får man faktist se hur mycket mer man kan orka, bara man slutar gnälla över hur jobbigt det är och börjar kämpa istället.

Jag har själv eländiga benhinnor, men hittade något som jag tyckte var intressant och som jag skulle vilja dela med mig av. (Testar precis det själv)

(Skrivet av Janne W)
Ni som får inflammationer då och då, och kanske får rätt så långvarig träningsvärk

Vansinnigt intressant inlägg!! Jag äter aldrig någonsin fisk och tål inte fiskolja och har problem med inflammationer... Ska testas! TACK!! (L)

snajsigt, skall testas funkar det lika bra när man får ont på utsidorna av vaderna när man springer? var ute och sprang idag men pallade bara en halvtimma i (för mig) fess tempo, för det gjorde så jävulusiskt ont på utsidorna. när jag sen varvade ner och

Jag tror absolut på att experimentera med fettsyror när man har problem med inflammationer - var helst de uppstår. För mig försvann den acne jag haft i över tio år när jag började äta fiskolja. Och när jag tänker efter har jag mindre problem med benhinnor

Riktiga inlägg ska ej underskattas! De kostar en slant men är väl värda pengarna!
De går att använda i alla skor som har uttagbara sulor. Grymt bra ska jag säga er..

Sen undrar jag om det finns några artiklar att läsa angående din fettsyror. Jag tyckte d

Vill man läsa mer om fettsyror så kan kanske det här vara något att börja med.

Se länk:
http://www.scandlab.com/Fatty%20Acid.PDF

Tack! (t+)

Himla bra länk! Vet du när den är skriven?