Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHJÄLP!!!
You need to log in to create posts and topics.

2003 tror jag den skrevs.

Jag tittade på årtalen på länkarna! och det senaste jag såg var 1997. Nu tittade jag ju inte på alla länkarna. Senare ska jag skriva ut hela. För detta är bara så jätteintressant. men just nu hinner jag inte. Kanske kan jag hitta artickeln publicerad via

Har också samma problem med benhinnorna, det verkar vara väldigt vanligt.

Det enda som har riktigt hjälpt för mig är att inte springa alls på några veckor och sedan börja om från "början" igen och öka träningsmängden successivt. Inte så kul och därför h

Erik, jag är också benhinnebarn... Stretchar och vilar och har mig, men det kommer alltid tillbaka. Försöker köra på ändå, men ibland gör det bara för ont. Nyss var jag ute och sprang milen, men fick avbryta efter 9 km för att det kändes som om mina ben v

Har själv aldrig haft problem med benhinnorna. Hade dock en kompis som hade det för många herrans år sedan. Jag vet att hon var på Callanderska och opererade sina benhinnor. Vet ej om det görs längre... Hon blev klart bättre men inte helt bra, så det kan

Ulla,
blir det värre och värre under tiden du springer?

Stefan: Nä, oftast är det bara precis i början, när jag är ouppvärmd. Brukar gå att ignorera ett tag och sedan känns det bättre. Har dock brutalt ont precis efter löprundan! Men nu sist jag sprang kändes det som om jag passerat något slags gräns för vad s

Ulla:
Du verkar ha kommit till den rätta slutsatsen själv.
Analysera löpsteget!
Anledningen till min fråga var att det lät som du kunde ha fått Kompartmentsyndrom, men din förklaring utesluter detta.
Som sagt. Man leker inte med träningen inför det VASALO