Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 20:31på vilket sätt är ibuprofen effektivare än voltaren?
på vilket sätt är ibuprofen effektivare än voltaren?
Quote from Lars Mörrby on 11 November 2008, 10:22Erica,
starkare inflammatorisk effekt påstås det.
Erica,
starkare inflammatorisk effekt påstås det.
Quote from Catharina Brattlin on 11 November 2008, 10:28Börje, Du menar ANTI-inflammatorisk effekt, väl? 🙂
Börje, Du menar ANTI-inflammatorisk effekt, väl? 🙂
Quote from Lars Mörrby on 11 November 2008, 15:58Självklart Sylvia.
Självklart Sylvia.
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 20:07jaha, det var nåt nytt, det visste jag inte. men man ska lära sig nåt nytt varje dag 😉 ibuprofen är ju definitivt mycket snällare mot magen än vad diklofenak är, men menare du då i jämförelse 400 mg ibuprofen mot 50 mg diklofenak? (det finns ju även 600
jaha, det var nåt nytt, det visste jag inte. men man ska lära sig nåt nytt varje dag 😉 ibuprofen är ju definitivt mycket snällare mot magen än vad diklofenak är, men menare du då i jämförelse 400 mg ibuprofen mot 50 mg diklofenak? (det finns ju även 600
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 19:21Börje då vet jag inte hur du ska bli besvärfri ,men lycka till iaf ,hoppas det går bra
Börje då vet jag inte hur du ska bli besvärfri ,men lycka till iaf ,hoppas det går bra
Quote from Lars Mörrby on 12 November 2008, 19:35Madelene,
min lilla fot blir nog bra vad det lider. Det gäller bara att gubben Börje kan hålla sig ifrån att
överbelasta den. Karate är inte bra om man har hälsporre (även om det är kul). Intervaller och backträning anstränger senfästet rejält också. Nej
Madelene,
min lilla fot blir nog bra vad det lider. Det gäller bara att gubben Börje kan hålla sig ifrån att
överbelasta den. Karate är inte bra om man har hälsporre (även om det är kul). Intervaller och backträning anstränger senfästet rejält också. Nej
Quote from Lars Mörrby on 12 November 2008, 19:36Erica,
jämförelsen gäller vid rekommenderad dos.
Har ingen aning om Ibuprofen har någon avsvällande effekt - kolla FASS.
Erica,
jämförelsen gäller vid rekommenderad dos.
Har ingen aning om Ibuprofen har någon avsvällande effekt - kolla FASS.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 20:13Börje jo jag hatar alla skador som man få ,de är så farligt att idrotta, jag bröt ju foten när jag spelade fotboll 🙂 och nu har jag dragit på mig en knäskada
Börje jo jag hatar alla skador som man få ,de är så farligt att idrotta, jag bröt ju foten när jag spelade fotboll 🙂 och nu har jag dragit på mig en knäskada
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 08:30det är ännu farligare att inte röra på sig alls!
det är ännu farligare att inte röra på sig alls!