Quote from Funbeat user on 15 March 2013, 08:38Springer alltid i damskor. Sedan jag bytte till damskor har jag aldrig någonsin fått ett skavsår på foten. Michael "The Fruitarian" Arnstein rekommenderar också damskor vilket fått mig att ännu mer enträget skaffa damskor. Den förklaringen jag fått är att
Springer alltid i damskor. Sedan jag bytte till damskor har jag aldrig någonsin fått ett skavsår på foten. Michael "The Fruitarian" Arnstein rekommenderar också damskor vilket fått mig att ännu mer enträget skaffa damskor. Den förklaringen jag fått är att
Quote from Funbeat user on 15 March 2013, 11:41Damskor.
Har gjort samma erfarenhet som Niklas.
I USA är det hyfsad åtgång på Hoka.
Under vintern var de så gott som omöjliga att få tag på.
Har sett att om de finns så är inom en vecka vissa storlekar slut.
Håller mig runt storlek 44.Just den god
Damskor.
Har gjort samma erfarenhet som Niklas.
I USA är det hyfsad åtgång på Hoka.
Under vintern var de så gott som omöjliga att få tag på.
Har sett att om de finns så är inom en vecka vissa storlekar slut.
Håller mig runt storlek 44.
Just den god
Quote from Funbeat user on 15 March 2013, 16:49K-G, storlek 44 och damskor går inte ihop... eller är åtminstone väldigt svåra att hitta...
Har också svårt att tro att damskor skulle vara bredare vid tårna. Varför är hallux valgus så mycket vanligare hos damer då?
K-G, storlek 44 och damskor går inte ihop... eller är åtminstone väldigt svåra att hitta...
Har också svårt att tro att damskor skulle vara bredare vid tårna. Varför är hallux valgus så mycket vanligare hos damer då?
Quote from Funbeat user on 15 March 2013, 17:13Rätt.
Det var lättare när jag sprang kortare. Då var det 42 som gällde.
Numera som ultralångsam så är det mindre noga med skons utformning.
Breda framtill är dock fortfarande ett jätteplus.
Rätt.
Det var lättare när jag sprang kortare. Då var det 42 som gällde.
Numera som ultralångsam så är det mindre noga med skons utformning.
Breda framtill är dock fortfarande ett jätteplus.
Quote from Funbeat user on 16 March 2013, 06:49K-G: har du hört talas om den romerske politikern Cato? Det var han som ofta avslutade sina inlägg med orden: "för övrigt anser jag att Karthago bör förstöras" (latin: "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam").
Kan jag ana vissa likheter i ivern att
K-G: har du hört talas om den romerske politikern Cato? Det var han som ofta avslutade sina inlägg med orden: "för övrigt anser jag att Karthago bör förstöras" (latin: "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam").
Kan jag ana vissa likheter i ivern att
Quote from Funbeat user on 16 March 2013, 08:34Varför en sko med 1) jättedämpad sula 2) noll häldropp? 1) är för mej heelstrike, 2) framfotsisättning
Nån som kan förklara?
Varför en sko med 1) jättedämpad sula 2) noll häldropp? 1) är för mej heelstrike, 2) framfotsisättning
Nån som kan förklara?
Quote from Funbeat user on 16 March 2013, 13:57Per. (t+)
Skrattade gott.
Per. (t+)
Skrattade gott.
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 08:23Hur är Hoka i storlekarna jämfört med andra skor som tex Merrell?
Hur är Hoka i storlekarna jämfört med andra skor som tex Merrell?
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 09:33Har beställt ett par Stinson B från peteblandsports nu för 877kr inkl frakt (90 pund). Pundet ligger under 10kr nu. Det ska bli väldigt intressant att prova dessa skor på långpassen.
Har beställt ett par Stinson B från peteblandsports nu för 877kr inkl frakt (90 pund). Pundet ligger under 10kr nu. Det ska bli väldigt intressant att prova dessa skor på långpassen.
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 10:28Hoppas du blir nöjd.
Det är som jag har skrivit, svårt att förklara känslan i skorna. Man måste prova själv.
Hoppas du blir nöjd.
Det är som jag har skrivit, svårt att förklara känslan i skorna. Man måste prova själv.