Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 19:45Men ge er.
Jag tänker inte tvinga någon att börja springa i Hoka skor.
MEN skorna är tillför att springa långt med och då pratar jag mer än 10 mil
Inget kort liten mara eller snabbintervaller. Vill ni inta ha dom så slipper ni.
Det är ett enormt tryck iaf
Men ge er.
Jag tänker inte tvinga någon att börja springa i Hoka skor.
MEN skorna är tillför att springa långt med och då pratar jag mer än 10 mil
Inget kort liten mara eller snabbintervaller. Vill ni inta ha dom så slipper ni.
Det är ett enormt tryck iaf
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2013, 19:50Det är lugnt, jag är fanatisk antirökare (tillochmed)...
Och den intressanta delen av "Born To Run" tycker jag är historien om Caballo Blanco och hans åsikt om skor var att det spelar inte så stor roll vad man har på sig så länge man trivs med det. Han v
Det är lugnt, jag är fanatisk antirökare (tillochmed)...
Och den intressanta delen av "Born To Run" tycker jag är historien om Caballo Blanco och hans åsikt om skor var att det spelar inte så stor roll vad man har på sig så länge man trivs med det. Han v
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2013, 19:51Men Jan-Erik, Victor undrade hur det kan tänkas gå för dessa skor som går mot strömmen. Då får man väl diskutera det?
Men Jan-Erik, Victor undrade hur det kan tänkas gå för dessa skor som går mot strömmen. Då får man väl diskutera det?
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2013, 21:19Apropå skor och Caballo Blanco:
http://www.runnersworld.se/artiklar/mot-caballo-blanco-fran-born-to.htm efter 6:46 ungefär...
Apropå skor och Caballo Blanco:
http://www.runnersworld.se/artiklar/mot-caballo-blanco-fran-born-to.htm efter 6:46 ungefär...
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 21:42Jag tror Victor har lämnat diskussionen för ett par år sedan och skorna går det faktiskt alldeles utmärkt för, oavsett vad en del tycker om dom och det är inte för att dom är snygga. 🙂
Jag tror Victor har lämnat diskussionen för ett par år sedan och skorna går det faktiskt alldeles utmärkt för, oavsett vad en del tycker om dom och det är inte för att dom är snygga. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 22:51En lite lurig sak är ju att foten sitter betydligt närmare marken än sultjockleken antyder från utsidan. De översta 50% av "platån" är ju som en sarg runt foten, inte något man står på. Om avståndet fot-underlag var = höjden på yttersulan, ja då skulle vi
En lite lurig sak är ju att foten sitter betydligt närmare marken än sultjockleken antyder från utsidan. De översta 50% av "platån" är ju som en sarg runt foten, inte något man står på. Om avståndet fot-underlag var = höjden på yttersulan, ja då skulle vi
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 13:48Varför finns det i dag s.k. "perfekta" skor? Plus "perfekt löpteknik" + ett otal andra "perfekta" ting och sätt.
Hade kanske tur som fick lära mig att det var bra med olika fotbeklädnader.
Skoföretagen var ju förr "behjälpliga" genom att förstöra orgina
Varför finns det i dag s.k. "perfekta" skor? Plus "perfekt löpteknik" + ett otal andra "perfekta" ting och sätt.
Hade kanske tur som fick lära mig att det var bra med olika fotbeklädnader.
Skoföretagen var ju förr "behjälpliga" genom att förstöra orgina
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 23:05En bra artikel med intressanta kommentarer. Jag tycker det mesta som skrivs stämmer med min erfarenhet: http://naturalrunningcenter.com/2013/01/12/comfort-question-running-pillows-hoka-one/
En artikel mer inriktad på skomarknaden och hur den ganska unika
En bra artikel med intressanta kommentarer. Jag tycker det mesta som skrivs stämmer med min erfarenhet: http://naturalrunningcenter.com/2013/01/12/comfort-question-running-pillows-hoka-one/
En artikel mer inriktad på skomarknaden och hur den ganska unika
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 00:29Hej,
Kort inlägg i debatten från mig så kan jag varmt rekommendera att testa Hoka. Speciellt om man har någon typ av skadeproblem så är ett par inte så värst mycket dyrare än ett par kiropraktor besök. Jag köpte mina första Bondi B i somras och hade då h
Hej,
Kort inlägg i debatten från mig så kan jag varmt rekommendera att testa Hoka. Speciellt om man har någon typ av skadeproblem så är ett par inte så värst mycket dyrare än ett par kiropraktor besök. Jag köpte mina första Bondi B i somras och hade då h
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 07:16Intressant diskussion. Men vad är "tricket" med just dom här tjockskorna? Varför blir dom inte svampiga?
Nån som provat och är negativ?
Intressant diskussion. Men vad är "tricket" med just dom här tjockskorna? Varför blir dom inte svampiga?
Nån som provat och är negativ?