Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 12:37Har genom de senaste åren säkert sätt ca. 200 i Hoka. Befinner mig ofta i södra Europa. Inga klagomål.
Var i Syd-Afrika på ett 6D över nyår. Där liksom här finns ännu ej Hoka representerat.
1 löpare av 40 använde Hoka. Missnöjd. Nu var 2/3 av varvet på
Har genom de senaste åren säkert sätt ca. 200 i Hoka. Befinner mig ofta i södra Europa. Inga klagomål.
Var i Syd-Afrika på ett 6D över nyår. Där liksom här finns ännu ej Hoka representerat.
1 löpare av 40 använde Hoka. Missnöjd. Nu var 2/3 av varvet på
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 14:06Undrar hur "the rockering profile", den vaggliknande profilen på sulan, nästan som MBT-skorna, inverkar på löpningen? MBT-skor ska man ju inte springa i, ändå finns det en del galningar som gör det...
Undrar hur "the rockering profile", den vaggliknande profilen på sulan, nästan som MBT-skorna, inverkar på löpningen? MBT-skor ska man ju inte springa i, ändå finns det en del galningar som gör det...
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 14:35Vann MBT-skorna några tuffa lopp?
Hoka gör det så de tycks fungera.
Kanske på ett galet sätt. 🙂
Vann MBT-skorna några tuffa lopp?
Hoka gör det så de tycks fungera.
Kanske på ett galet sätt. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 14:48Personligen tycker jag den s.k. rocket profilen är överdriven, i alla fall inget att jämföra med MBT. I såväl mina Bondi B som Stinson Evo är det inget jag direkt tänker på. Jag är hällöpare men försöker springa lite mer på mitt- och framfot och tycker at
Personligen tycker jag den s.k. rocket profilen är överdriven, i alla fall inget att jämföra med MBT. I såväl mina Bondi B som Stinson Evo är det inget jag direkt tänker på. Jag är hällöpare men försöker springa lite mer på mitt- och framfot och tycker at
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 11:42Skon duger även för mindre bra.
http://www.facebook.com/galengarrison/posts/135076020007119?comment_id=128258¬if_t=share_reply
Platsar ju själv i samma kategori. Fort GÅR det inte. 🙂
Skon duger även för mindre bra.
http://www.facebook.com/galengarrison/posts/135076020007119?comment_id=128258¬if_t=share_reply
Platsar ju själv i samma kategori. Fort GÅR det inte. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 22:02Ser spännande ut!
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Ser spännande ut!
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 17:09Hoka finns nu på Löplabbet. (t+)
Hoka finns nu på Löplabbet. (t+)
Quote from Funbeat user on 30 March 2013, 14:06(t+)
Ni som springer med dem: Hur är de i storlekarna!? (dam)
(t+)
Ni som springer med dem: Hur är de i storlekarna!? (dam)
Quote from Funbeat user on 30 March 2013, 19:25Jag har nu sprungit två pass i mina nya Hoka Stinson B. Jag tänkte springa lite till i dem innan jag avger något slutbetänkande men här är mina reflexioner i deltid så att säga.
Jag springer normalt i Merrell barefoot skor och när man ställer en sådan bre
Jag har nu sprungit två pass i mina nya Hoka Stinson B. Jag tänkte springa lite till i dem innan jag avger något slutbetänkande men här är mina reflexioner i deltid så att säga.
Jag springer normalt i Merrell barefoot skor och när man ställer en sådan bre
Quote from Funbeat user on 31 March 2013, 09:11Jag säger ju det. Det är en helt annorlunda känsla, som inte är lätt att förklara.
Man måste prova själv. Sen är det omöjligt för någon annan att säga om just du tycker om det eller inte.
Jag byter skor inför alla mina pass och hoppar mellan nästan odämpa
Jag säger ju det. Det är en helt annorlunda känsla, som inte är lätt att förklara.
Man måste prova själv. Sen är det omöjligt för någon annan att säga om just du tycker om det eller inte.
Jag byter skor inför alla mina pass och hoppar mellan nästan odämpa