Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 21:59@Thom- dela gärna ditt intryck av skorna. Vore intressant att höra någon som inte gillar dem efter att ha testat dem ordentligt. De flesta som tycker de är instabila och klumpiga verkar inte ha sprungit i dem särskilt mycket. Men utifrån hur de ser ut så
@Thom- dela gärna ditt intryck av skorna. Vore intressant att höra någon som inte gillar dem efter att ha testat dem ordentligt. De flesta som tycker de är instabila och klumpiga verkar inte ha sprungit i dem särskilt mycket. Men utifrån hur de ser ut så
Quote from Jonny Persson on 22 March 2013, 08:51Niklas: Problemet är väl att gillar man dom inte så kommer man heller inte testa dom några längre sträckor.
För egen del tycker jag att dom ser hemska ut och jag tror inte jag springer bättre i dom. Fivefingers köpte jag ett par för att använda vid padd
Niklas: Problemet är väl att gillar man dom inte så kommer man heller inte testa dom några längre sträckor.
För egen del tycker jag att dom ser hemska ut och jag tror inte jag springer bättre i dom. Fivefingers köpte jag ett par för att använda vid padd
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 10:52@Mackan - Helt rätt och det problemet är ju inte mitt problem. Men visst, även jag har ibland bestämt mig för att inte gilla saker jag aldrig testat. Då har det varit mitt problem. Att HOKA skulle vara bättre än VFF vid paddling tror jag inte heller. Som
@Mackan - Helt rätt och det problemet är ju inte mitt problem. Men visst, även jag har ibland bestämt mig för att inte gilla saker jag aldrig testat. Då har det varit mitt problem. Att HOKA skulle vara bättre än VFF vid paddling tror jag inte heller. Som
Quote from Jonny Persson on 22 March 2013, 11:14Ja då är det en bra sak Niklas. Det enda sättet att hundraprocentigt veta om det funkar eller inte är att ge det en ärlig chans. 🙂
Ja då är det en bra sak Niklas. Det enda sättet att hundraprocentigt veta om det funkar eller inte är att ge det en ärlig chans. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2013, 19:28Jag kommer nog inte att prova Hoka lika lite som jag kommer att prova hasch!
Inga övriga jämförelser men gillar man det inte så är inte sannolikheten stor att man testar. (Det finns iofs de som tycker att man måste testa allt innan man vet - men jag tyck
Jag kommer nog inte att prova Hoka lika lite som jag kommer att prova hasch!
Inga övriga jämförelser men gillar man det inte så är inte sannolikheten stor att man testar. (Det finns iofs de som tycker att man måste testa allt innan man vet - men jag tyck
Quote from Jonny Persson on 22 March 2013, 19:31Nu blir jag lite orolig för att Christer kommer susa fram på Hoka i ett haschmoln. 😀
Nu blir jag lite orolig för att Christer kommer susa fram på Hoka i ett haschmoln. 😀
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2013, 19:32Då misstar du dig på mitt huvud Mackan 🙂
Då misstar du dig på mitt huvud Mackan 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 19:34Hoka kommer nog inte värva över så många barfota-talibaner nej, men det var knappast förväntat heller.
Jag var idag inne och tittade på "Hoka light" eller Adidas Boost som skorna också kallas. Jag är jävligt skeptisk till att springa med frigolit under f
Hoka kommer nog inte värva över så många barfota-talibaner nej, men det var knappast förväntat heller.
Jag var idag inne och tittade på "Hoka light" eller Adidas Boost som skorna också kallas. Jag är jävligt skeptisk till att springa med frigolit under f
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2013, 19:37Jag är definitivt ingen "barfota-taliban" - men jag förstår inte heller varför man ska ha en halv decimeter gummi under hälen!
Jag är definitivt ingen "barfota-taliban" - men jag förstår inte heller varför man ska ha en halv decimeter gummi under hälen!
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 19:45Kollade på dina skor Christer och tar tillbaka det. Det är (för mig) din anknytning till Born To Run-cirkusen som fått mig att placera dig där. Men du verkar vara något mer sansat i dina val av skor så länge du håller dig borta från haschet.
Kollade på dina skor Christer och tar tillbaka det. Det är (för mig) din anknytning till Born To Run-cirkusen som fått mig att placera dig där. Men du verkar vara något mer sansat i dina val av skor så länge du håller dig borta från haschet.