Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHund i spåret
You need to log in to create posts and topics.

Ja det är ruggigt. Men bra lag som införs. Det borde få folk att tänka till lite innan de skaffar hundar som de sen inte klarar av. Inte roligt att få hundförbud resten av livet om man verkligen gillar hundar.

Vivalla, varje barnfamiljs drömområde! 😉

En viktig sak att slå fast är att det är alltid hundägarens ansvar att se till att hunden inte inkräktar på andra människors sfär. Ingen annan människa ska behöva ens hamna i en situation att en annan människas husdjur blir närgånget eller hotfullt. Det f

Tycker inte om när husse/matte inte håller in hunden i linan utan låter den springa ivägen för mig...annars spelar det ingen roll...vill heller inte bli utskälld 🙁

Ja det är märkligt att så många människor inte har sunt förnuft. Jag gillar hundar men är faktiskt förvånad över hur många gånger som en hund har kommit nära mig när jag har sprungit. Det har varit glada hundar och jag har själv tyckt att det bara varit r

Bra skrivet. Hundägare med sunt förnuft....tveksamt att du hittar det i 100%.

Självklart hittar jag inte det i 100% det ser du ju om du läser om mina löpar upplevelser.

Jo jag läste

Hundarna + ägarna är mina vänner! De är de ända jag träffar på när jag är ute och springer här i krokarna på kvällstid, känns bra att veta att det är lite folk i farten om det skulle hända något.

Jag är ganska rädd för hundar och självklart är jag medveten om att jag har ett eget ansvar "att göra något åt " detta. Många hundägare respekterar om man säger till och håller sin hund när man passerar. Men tyvärr så har det mer än en gång hänt att jag s