Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 13:24*ångrade inlägget* *tog bort*
*ångrade inlägget* *tog bort*
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 13:31du har kanske inte funderat på att alla kanske inte vill gosa med hundar?
jag tycker inte om dem, litar inte på dem och är allergisk mot dem.har det att göra med att lämpa över ansvaret på någon annan när jag håller mig borta från dem?
du har kanske inte funderat på att alla kanske inte vill gosa med hundar?
jag tycker inte om dem, litar inte på dem och är allergisk mot dem.
har det att göra med att lämpa över ansvaret på någon annan när jag håller mig borta från dem?
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 13:45Nej, absolut inte. Självklart behöver man inte gilla hundar.
Om man däremot undviker att göra saker som man igentligen vill, exempelvis om man undviker att motionera på spår där man igentligen vill jogga, bara för att man är rädd för att stöta på en hun
Nej, absolut inte. Självklart behöver man inte gilla hundar.
Om man däremot undviker att göra saker som man igentligen vill, exempelvis om man undviker att motionera på spår där man igentligen vill jogga, bara för att man är rädd för att stöta på en hun
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 13:53jag underviker killar som har hund .
jag ser det som klokt och inte som hindrande 😀
jag underviker killar som har hund .
jag ser det som klokt och inte som hindrande 😀
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 14:01Haha, vad bra att det finns sådana tjejer som undviker killar med hundar. Det förklarar kanske varför min kille hade hund OCH var ledig när vi träffades. Det tackar jag min lyckliga stjärna för. (H:)
Haha, vad bra att det finns sådana tjejer som undviker killar med hundar. Det förklarar kanske varför min kille hade hund OCH var ledig när vi träffades. Det tackar jag min lyckliga stjärna för. (H:)
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 14:28"Hans motto borde fler börja använda: Exercise, Discipline, Affection"
Tja ... det gäller nog i USA där man kan lägga upp sidor som förvånat utbrister att man kan motionera med sin hund ... WOW!
Jag skulle nämligen lägga en punkt före "Exercise" - fast
"Hans motto borde fler börja använda: Exercise, Discipline, Affection"
Tja ... det gäller nog i USA där man kan lägga upp sidor som förvånat utbrister att man kan motionera med sin hund ... WOW!
Jag skulle nämligen lägga en punkt före "Exercise" - fast
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 14:51Lingling - (t+)
Lingling - (t+)
Quote from Camilla Höög on 14 February 2008, 14:57I excercise ingår stimulans, men det är bra att förtydliga.
Det är inte bara i USA man behöver säga självklara saker utan överallt i världen. Se bara på hur folk uppför sig även fast de vet bättre. Finns otaliga exempel.
I excercise ingår stimulans, men det är bra att förtydliga.
Det är inte bara i USA man behöver säga självklara saker utan överallt i världen. Se bara på hur folk uppför sig även fast de vet bättre. Finns otaliga exempel.
Quote from Funbeat user on 15 February 2008, 15:09Här är ett fint exempel på att en del hundägare inte vet bättre;
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1268464
Trots tidigare händelse + tillsägelse om munkorg, så verkar en del inte ha något förnuft....suck
Här är ett fint exempel på att en del hundägare inte vet bättre;
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1268464
Trots tidigare händelse + tillsägelse om munkorg, så verkar en del inte ha något förnuft....suck
Quote from Jan Lundquist on 15 February 2008, 15:20Nej, alla som bor i Vivalla har ju inte alla hästarna hemma (#)
Nej, alla som bor i Vivalla har ju inte alla hästarna hemma (#)