Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:13Har blivit morrad åt av både kopplade och okopplade hundar när jag varit ute, men inte blivit biten (än, peppar peppar). Kopplade hundar oroar mig nästan lika mycket som okopplade när man ser hur hunden drar iväg med ägaren lite hur den vill, helt odiscip
Har blivit morrad åt av både kopplade och okopplade hundar när jag varit ute, men inte blivit biten (än, peppar peppar). Kopplade hundar oroar mig nästan lika mycket som okopplade när man ser hur hunden drar iväg med ägaren lite hur den vill, helt odiscip
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:19Förbjudet? Ja, vadå?
Förbjudet? Ja, vadå?
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:24jag blev jagad av en lös hund när jag spurtade i uppförsbacke. Det var en pytteliten hund, så det kändes inte så farligt.
Min payback mot den korkade ägaren var att eftersom hunden inte lydde henne när hon ropade så vägrade jag att stanna så hon fick häm
jag blev jagad av en lös hund när jag spurtade i uppförsbacke. Det var en pytteliten hund, så det kändes inte så farligt.
Min payback mot den korkade ägaren var att eftersom hunden inte lydde henne när hon ropade så vägrade jag att stanna så hon fick häm
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:30David, jag vill inte gärna åka dit för olaga vapeninnehav (eller vad nu brottsrubriceringen skulle bli).
David, jag vill inte gärna åka dit för olaga vapeninnehav (eller vad nu brottsrubriceringen skulle bli).
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:34Är du rädd och upplever att det finns ett hot från två eller fyrbenta bestar så är valet ditt?
Är du rädd och upplever att det finns ett hot från två eller fyrbenta bestar så är valet ditt?
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:37Iofs, fast begå ett lagbrott bara för att man är nervös? Undviker hellre stråk där jag vet jyckar och deras tvåbeningar gillar att vara, så blir både de och jag gladare.
Iofs, fast begå ett lagbrott bara för att man är nervös? Undviker hellre stråk där jag vet jyckar och deras tvåbeningar gillar att vara, så blir både de och jag gladare.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:40Att gå mot röd gubbe är också ett lagbrott.
Att gå mot röd gubbe är också ett lagbrott.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:42Det är därför jag inte gör det.
Jag är inte född i Stockholm, jag bara bor här 🙂
Det är därför jag inte gör det.
Jag är inte född i Stockholm, jag bara bor här 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:44Vi lärde vår hund kommando med visselpipa vilket är bra när man springer så tappar men inte flåset. Två korta visslingar så kommer han tillbaka som ett skott. En vissling så tvärnitar han och står stilla, t ex har man svårt att se runt hörn. Mycket prakti
Vi lärde vår hund kommando med visselpipa vilket är bra när man springer så tappar men inte flåset. Två korta visslingar så kommer han tillbaka som ett skott. En vissling så tvärnitar han och står stilla, t ex har man svårt att se runt hörn. Mycket prakti
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:47Är det en sådan här mördarhund ni har?
BILD:http://www.google.se/images?q=tbn:yedc7Fm42ycWlM::i31.photobucket.com/albums/c358/seabaz/Xander/sotis.jpg
Är det en sådan här mördarhund ni har?
BILD:http://www.google.se/images?q=tbn:yedc7Fm42ycWlM::i31.photobucket.com/albums/c358/seabaz/Xander/sotis.jpg