Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:11Gränsfall till hammaren.
Gränsfall till hammaren.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:12Blir man kall då?
Blir man kall då?
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:14Frossa o matnoja med telefonstolpar till ben.
Frossa o matnoja med telefonstolpar till ben.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:18Om man bara tar det lugnt och sansat så kommer man i mål så småning och mår dessutom bra hela vägen. Många verkar stressa upp sig och sen mår de som fan i kroppen, har skavsår överallt, kraschar, väggar, ja gudars alltså man undrar vad fan de håller på me
Om man bara tar det lugnt och sansat så kommer man i mål så småning och mår dessutom bra hela vägen. Många verkar stressa upp sig och sen mår de som fan i kroppen, har skavsår överallt, kraschar, väggar, ja gudars alltså man undrar vad fan de håller på me
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:19Nope - bara frusen. Ingen matnoja eller stumma ben.
Nope - bara frusen. Ingen matnoja eller stumma ben.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:22Ja, man kan ha långtråkigt på olika sätt.
Ja, man kan ha långtråkigt på olika sätt.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:31Men David, det var inte alls långtråkigt! Det var fantastiskt att få se det vackra landskapet på det här sättet. En helt maxad naturupplevelse!
Men David, det var inte alls långtråkigt! Det var fantastiskt att få se det vackra landskapet på det här sättet. En helt maxad naturupplevelse!
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:34Utsikten ifrån vägen efter Karlsborg är ingen naturupplevelse.
Utsikten ifrån vägen efter Karlsborg är ingen naturupplevelse.
Quote from ellen olsson on 19 June 2011, 19:38Hela västra sidan är ju aptråkig väg!
Hela västra sidan är ju aptråkig väg!
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:41Huruvida vägen upplevs som tråkig eller ej har nog med sällskapet att göra.
Jag har åkt sträckan Hjo-Motala många i bil många gånger och hunnit tröttna rejält på den men jag tyckte det var skoj att få köra den på cykel nu. 🙂
Huruvida vägen upplevs som tråkig eller ej har nog med sällskapet att göra.
Jag har åkt sträckan Hjo-Motala många i bil många gånger och hunnit tröttna rejält på den men jag tyckte det var skoj att få köra den på cykel nu. 🙂