Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 22:07Lite stressad vid starten och startade datorn innann den synkat med pulsbandet. Pulsen registrerades fortfarande, men syntes inte på skärmen förrän jag tryckte på stopp.
(Polar cs 100)Försökte hänga på sub9 klunga - de drog ifrån mig och jag gjorde seda
Lite stressad vid starten och startade datorn innann den synkat med pulsbandet. Pulsen registrerades fortfarande, men syntes inte på skärmen förrän jag tryckte på stopp.
(Polar cs 100)
Försökte hänga på sub9 klunga - de drog ifrån mig och jag gjorde seda
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 22:47Startade 02:15, 11 grader o torrt.
Undertröja, cykeltröja, ärmar, knävärmare, skoskydd o buff: Perfekt
Åt/drack:4 hemmagjorda bars (a 50g, motsv: 800kcal totalt)
8 liquid gels, ett par med koffein
2 gels, med koffein
3 flaskor (2.25l) vitargo
Hade ytte
Startade 02:15, 11 grader o torrt.
Undertröja, cykeltröja, ärmar, knävärmare, skoskydd o buff: Perfekt
Åt/drack:
4 hemmagjorda bars (a 50g, motsv: 800kcal totalt)
8 liquid gels, ett par med koffein
2 gels, med koffein
3 flaskor (2.25l) vitargo
Hade ytte
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 23:53Jag håller med David om att VR kändes långtråkig. Siljan runt var mycket finare och roligare att cykla.
Jag förstår inte pratet om vaselin. Fick inget skav trots att jag hade ett par cykelbyxor som bara var 20 mil gamla. Däremot så kändes det som att de
Jag håller med David om att VR kändes långtråkig. Siljan runt var mycket finare och roligare att cykla.
Jag förstår inte pratet om vaselin. Fick inget skav trots att jag hade ett par cykelbyxor som bara var 20 mil gamla. Däremot så kändes det som att de
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 23:59Då är det väl bara att gratulera dig och din bak.
Mvh Janne
Då är det väl bara att gratulera dig och din bak.
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 00:20Som nybörjare och förstagångsåkare var helhetsintrycket hur bra som helst!
Att köra fort i stora klungor gick rejält över förväntan; en riktigt positiv aha-upplevelse med det totala bristen på klungträning jag hade innan loppet. Sprängde 60-vallen i back
Som nybörjare och förstagångsåkare var helhetsintrycket hur bra som helst!
Att köra fort i stora klungor gick rejält över förväntan; en riktigt positiv aha-upplevelse med det totala bristen på klungträning jag hade innan loppet. Sprängde 60-vallen i back
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:54Jag tyckte att pastasalladen efteråt var underbar! 🙂 Jag som brukar avsky "färdig-mat". Det hade gärna fått vara en ännu större portion.
Jag tyckte att pastasalladen efteråt var underbar! 🙂 Jag som brukar avsky "färdig-mat". Det hade gärna fått vara en ännu större portion.
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 12:02Jag åt potatissalladen med lättöl till. Det var gott! Ja, det hade gärna fått vara större portion!
Lättölen slog, haha.
Jag åt potatissalladen med lättöl till. Det var gott! Ja, det hade gärna fått vara större portion!
Lättölen slog, haha.
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 12:02Minnet av pastasalladen i fjor gjorde att jag tog potatissalladen i år. Den var helt ok tycker jag.
Minnet av pastasalladen i fjor gjorde att jag tog potatissalladen i år. Den var helt ok tycker jag.
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 12:21Jodå, maten var helt okay, men när man kom i mål halv sju på lördagsmorgonen var inte kall lunch och öl det första man kom att längta efter, snarare en kopp kaffe och en varm macka...
Jodå, maten var helt okay, men när man kom i mål halv sju på lördagsmorgonen var inte kall lunch och öl det första man kom att längta efter, snarare en kopp kaffe och en varm macka...
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 12:31Minnet av pastasalladen i fjol och den hysteriskt långa och långsamma kön gjorde att jag skippade den helt i år och nöjde mig med att hämta vatten och kaffe. Jag hade bra med energiintag på vägen så jag var inte särskilt tom i mål utan stoppade i mig den
Minnet av pastasalladen i fjol och den hysteriskt långa och långsamma kön gjorde att jag skippade den helt i år och nöjde mig med att hämta vatten och kaffe. Jag hade bra med energiintag på vägen så jag var inte särskilt tom i mål utan stoppade i mig den