Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:42Men i 20 mil kan man köra eftersom då ser man i alla fall Vättern.
Men i 20 mil kan man köra eftersom då ser man i alla fall Vättern.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:43Skaffa annat ressällskap då.
Skaffa annat ressällskap då.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:43Det är för att ni cyklar för snabbt för att hinna uppleva sakerna runtomkring på allvar. 🙂 Bengt sa att han aldrig hade sett så mycket på nån runda tidigare som han gjorde nu. Jag tyckte att det var fullt med vackra blommor, betande djur, andra cykliste
Det är för att ni cyklar för snabbt för att hinna uppleva sakerna runtomkring på allvar. 🙂 Bengt sa att han aldrig hade sett så mycket på nån runda tidigare som han gjorde nu. Jag tyckte att det var fullt med vackra blommor, betande djur, andra cykliste
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:44David: Det är precis det jag gjort.
David: Det är precis det jag gjort.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:54Ja, hela västra sidan var väl starkt, men jag kan hålla med om att det inte är så spännande mellan Karlsborg och Hammarsundet åtminstone.
Ja, hela västra sidan var väl starkt, men jag kan hålla med om att det inte är så spännande mellan Karlsborg och Hammarsundet åtminstone.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:54Jönköping var otrevlig mitt i natten. Fulla människor som kallade oss idioter. Ingen osanning men tråkigt...
Jönköping var otrevlig mitt i natten. Fulla människor som kallade oss idioter. Ingen osanning men tråkigt...
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:55Det är inte spännande mellan Aspa och Medevi.
Det är inte spännande mellan Aspa och Medevi.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:55Jenny: På morgonen var det massor av krossat glas där. Tur att vi inte fick punka.
Jenny: På morgonen var det massor av krossat glas där. Tur att vi inte fick punka.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 20:16Vad intressant med alla synpunkter, man kan förstå att ambitionerna i tid skiljer en hel del och därmed vad som är viktigt.
Jag beundrar er alla som har cyklat runt.
John
Vad intressant med alla synpunkter, man kan förstå att ambitionerna i tid skiljer en hel del och därmed vad som är viktigt.
Jag beundrar er alla som har cyklat runt.
John
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 21:26Nöjd med:
- Vågade klä mig tunt. undertröja + cykeltröja
- Packade 5 snickers istället för svindyra energikakor
- Avstod att panikhandla i tältet
- Lagkompisarna och tiden 8.54
- Körningarna uppförMissnöje:
- Sov inget innan starten 04.28
- Glömde start
Nöjd med:
- Vågade klä mig tunt. undertröja + cykeltröja
- Packade 5 snickers istället för svindyra energikakor