Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 01:31Varför skjuta upp till morgondagen vad du kan skjuta ner idag?(H)
Varför skjuta upp till morgondagen vad du kan skjuta ner idag?(H)
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 11:49Vad gör han milen på, tuppfan?
Vad gör han milen på, tuppfan?
Quote from Christer Berg on 5 April 2010, 12:00Per, man får nog vara rätt bra dum om man inte hajar till när man dyker på en älgko medans de har kalv.
Hondjur av alla arter blir lätt... kinkiga om de får för sig att deras avkomma är hotad.
Per, man får nog vara rätt bra dum om man inte hajar till när man dyker på en älgko medans de har kalv.
Hondjur av alla arter blir lätt... kinkiga om de får för sig att deras avkomma är hotad.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:02Peter, jag skulle tro att han håller 3:30-tempo första kilometern iallafall.
Peter, jag skulle tro att han håller 3:30-tempo första kilometern iallafall.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:27Jag har sprungit samt jagat och fiskat i skogen hela mitt liv och sett både älgar och spelgalna tjädrar, ilskna grävlingar mm och de har alltid gått att undvika. Däremot blev jag en gång biten i benet så det blödde rejält av en stor lös hund. Det var olus
Jag har sprungit samt jagat och fiskat i skogen hela mitt liv och sett både älgar och spelgalna tjädrar, ilskna grävlingar mm och de har alltid gått att undvika. Däremot blev jag en gång biten i benet så det blödde rejält av en stor lös hund. Det var olus
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:44Ärligt talat, är det någon här som blivit anfallen av älg? Skyggare djur finns ju knappt. Som jägare kan man leta sig förtvivlad en hel vecka i länets älgrikaste skog utan att skymta en älgskank.
Annars tyckte jag det där med köttätande elefanter lät rik
Ärligt talat, är det någon här som blivit anfallen av älg? Skyggare djur finns ju knappt. Som jägare kan man leta sig förtvivlad en hel vecka i länets älgrikaste skog utan att skymta en älgskank.
Annars tyckte jag det där med köttätande elefanter lät rik
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 13:00Anfallen av Älg,hm nä inte vad jag minns,såg en i Slottskogen,fast den gick i hägn,och såg så fridfull ut!! Köttätande Elefanter?? Men däremot så har jag blivit biten av en Svan,vid Gardasjön:D
Anfallen av Älg,hm nä inte vad jag minns,såg en i Slottskogen,fast den gick i hägn,och såg så fridfull ut!! Köttätande Elefanter?? Men däremot så har jag blivit biten av en Svan,vid Gardasjön:D
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 13:02Fredrik Åkerman har krockat med en älg, under en cykeltävling.
Fredrik Åkerman har krockat med en älg, under en cykeltävling.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 13:19Ja på Vidöstern Runt kan man säkert få älgkänning om man trampar på bra.
Ja på Vidöstern Runt kan man säkert få älgkänning om man trampar på bra.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 13:21Jag har för mig att det var på Vårgårda.
Jag har för mig att det var på Vårgårda.