Quote from Guest on 10 April 2013, 09:26Jag heter Hugo Galvenius och studerar på Uppsala universitet. I min C-uppsats i företagsekonomi har jag valt att undersöka hur Funbeatmedlemmar går tillväga när de köper löparskor. Jag skulle vara mycket tacksam om du ville ta 5-10 minuter av din tid och
Jag heter Hugo Galvenius och studerar på Uppsala universitet. I min C-uppsats i företagsekonomi har jag valt att undersöka hur Funbeatmedlemmar går tillväga när de köper löparskor. Jag skulle vara mycket tacksam om du ville ta 5-10 minuter av din tid och
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2013, 09:36Jag har en liten åsikt: "Utbud"? Hur tänkte du där? Menar du att man skulle bry sig om om skorna finns från storlek 12 till 52 fast man bara vill ha storlek 43.
Det enda som borde spela roll är väl om den storlek, märke och färg man vill ha finns eller i
Jag har en liten åsikt: "Utbud"? Hur tänkte du där? Menar du att man skulle bry sig om om skorna finns från storlek 12 till 52 fast man bara vill ha storlek 43.
Det enda som borde spela roll är väl om den storlek, märke och färg man vill ha finns eller i
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 09:50Jag kommer inte till någon enkät.
Är det en förutsättning att man har Gmail konto för att delta?I så fall borde den nog flyttas.
Jag kommer inte till någon enkät.
Är det en förutsättning att man har Gmail konto för att delta?
I så fall borde den nog flyttas.
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 09:53Svarade nyss och kom direkt till enkäten...
Svarade nyss och kom direkt till enkäten...
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2013, 10:28Jag fyllde i enkäten men har gmail-konto så jag kan inte svara på den frågan
Jag fyllde i enkäten men har gmail-konto så jag kan inte svara på den frågan
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2013, 10:29F.ö. hade enkäten allra sist, föredömligt ett fritext-fält där man kunde tycka till om enkäten! (t+)
F.ö. hade enkäten allra sist, föredömligt ett fritext-fält där man kunde tycka till om enkäten! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 12:03Tack för snabb och mycket bra respons!
Det betyder väldigt mycket för mitt arbete och jag hoppas kunna presentera riktigt intressanta resultat i slutet av maj. Jag kommer uppdatera denna diskussion så ni kan ta del av det!
Christer: Med utbud menade jag
Tack för snabb och mycket bra respons!
Det betyder väldigt mycket för mitt arbete och jag hoppas kunna presentera riktigt intressanta resultat i slutet av maj. Jag kommer uppdatera denna diskussion så ni kan ta del av det!
Christer: Med utbud menade jag
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 12:57Inlämnad och klar. Kommer du lägga ut Uppsatsen här eller skriva en sammanfattning ?
Inlämnad och klar. Kommer du lägga ut Uppsatsen här eller skriva en sammanfattning ?
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 13:19Man kände direkt vart det barkade med frågorna - funderade först på om det var Löplabbet som beställt undersökningen? 😉
Rent generellt så gör jag som Margot (oj, nu kommer nog någon att hoppa på mig 😉 i slutet, av 1 anledning:
1) Priset på löparskor
Man kände direkt vart det barkade med frågorna - funderade först på om det var Löplabbet som beställt undersökningen? 😉
Rent generellt så gör jag som Margot (oj, nu kommer nog någon att hoppa på mig 😉 i slutet, av 1 anledning:
1) Priset på löparskor
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2013, 13:46Hugo: " Med utbud menade jag hur viktigt det är att butiken har många skor/märken att välja på, och hur viktigt det är att butiken har "rätt" märken."
Hugo, har du handlat skor på nätet?
För mig funkar det så här:
Jag har en ganska lång lista på bra web
Hugo: " Med utbud menade jag hur viktigt det är att butiken har många skor/märken att välja på, och hur viktigt det är att butiken har "rätt" märken."
Hugo, har du handlat skor på nätet?
För mig funkar det så här:
Jag har en ganska lång lista på bra web