Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Rätt eller fel så får jag får en känsla av att undersökningen är vinklad från början. Är tanken att vara objektiv eller är det "i samarbete" med någon kommersiell avsändare?

Man ställer frågor om konsumenten upplever sig göra rätt eller fel för att man f

Då har man svarat och skrivit in sin epost.. Då är det bara att invänta annonserbjudanden från diverse skosäljare (H)

Om man inte tjänar 0 och inte 100.000+ vad ska man då svara?....

bear flowertwig: Bra skrivit, undrade exakt samma sak.

Butikerna i Sverige har alldeles för höga priser, jag hoppas fler och fler beställer från utlandet så att det blir ett märkbart ekonomiskt tapp i försäljningen av löparskor i Sverige - det är nog end

Intressant diskussion om huruvida man bör fråga om inkomst. Som tidigare nämnt kan det bli intressant att avgöra hur eventuell priskänslighet påverkar köpbeteende.
Jag gjorde avvägningen att denna fråga var relevant, och hoppas att inte alltför många undv

Jag har svarat på undersökningen 🙂 Jag bor dock i London så jag hoppas att det inte gör något...

Josefin: Tack! Att du bor i London gör inget. Undersökningen är riktad till alla medlemmar av Funbeat.

Jag kommer ha undersökningen öppen till midnatt, så jag ber alla som ännu inte fyllt i enkäten att göra det innan dagens slut!

Nu är undersökningen stängd!

Jag vill be att få tacka alla som tagit sig tid att svara! I morgon ska jag slumpa fyra vinnare av varsin trisslott.

Uppsatsen ska skrivas klart under vårterminen och när jag är klar kommer jag presentera resultaten här på

Hugo Galvenius: Minns inte om det fanns en fråga om vilket land man bodde i, annars kan undersökningen bli missvisande. Priserna i England kontra Sverige skiljer sig väldigt mycket, så om du inte tar med landet i beräkningarna så kommer inte resultatet bl

Nu är min C-uppsats färdig och finns att läsa via följande länk:

http://uu.diva-portal.org/smash/record.jsf?pid=diva2:631444

Tack alla som deltog i undersökningen och gjorde uppsatsen möjlig!

Med vänliga hälsningar,

Hugo Galvenius