Quote from Funbeat user on 24 June 2013, 13:20Grattis till klar uppsats - hoppas det gick bra! Får läsa vid tillfälle.
Grattis till klar uppsats - hoppas det gick bra! Får läsa vid tillfälle.
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 18:39Tack så mycket Joakim!
Tack så mycket Joakim!
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 22:29Grattis!
Skall ta och läsa den vid tillfälle 🙂
Grattis!
Skall ta och läsa den vid tillfälle 🙂
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 11:01Jag har laddat ner den o läst den. Som ingenjör är jag van att läsa en helt annan typ av uppsatser, så det var roligt och givande att läsa din. Jag lärde mig massor av nya saker!
Tack för återkopplingen också, det uppskattar man när man är med i en enkät
Jag har laddat ner den o läst den. Som ingenjör är jag van att läsa en helt annan typ av uppsatser, så det var roligt och givande att läsa din. Jag lärde mig massor av nya saker!
Tack för återkopplingen också, det uppskattar man när man är med i en enkät
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 12:10Grattis Hugo till ett bra jobb! Hoppas SAOL får in det nya verbet "showrooma" 😉
Tror att dina slutsatser är riktiga på allt utom att det går att överföra på andra produkter också. Svenska butiker måste snabbt förändra sin verksamhetsmodell för att över
Grattis Hugo till ett bra jobb! Hoppas SAOL får in det nya verbet "showrooma" 😉
Tror att dina slutsatser är riktiga på allt utom att det går att överföra på andra produkter också. Svenska butiker måste snabbt förändra sin verksamhetsmodell för att över
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 12:48Min förståelse är att boven i dramat, dvs den som gör skorna (och alla andra sportartiklar) sk-tdyra INTE är butikerna, utan de som innehar agenturen.
Pengarna hamnar i hos mellanhanden, butikernas marginaler är relativt låga.
Fast jag har iofs haft fel f
Min förståelse är att boven i dramat, dvs den som gör skorna (och alla andra sportartiklar) sk-tdyra INTE är butikerna, utan de som innehar agenturen.
Pengarna hamnar i hos mellanhanden, butikernas marginaler är relativt låga.
Fast jag har iofs haft fel f