Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kallt står ni ut med?
You need to log in to create posts and topics.

Mycket är rent skryt, en del driver med de andra och några är säkert helt ärliga 🙂

VA, är ni inte seriösa?

Hoppsan...Ladyn har tydligen koll på hur vi killar fungerar...Aj,aj...det var ju inge bra för vår uppblåsta machobild direkt....ehe. Men förutom kyla så tål vi ju vind oxså på ett nästan obegripligt sätt...18 sekundmeter har jag joggat i under två timmar.

Dagens pass: -17 grader och snålblåst.
Funkade bra (med balaklava så bara önen stack fram), 3 lager upptill och 2 nertill. Tjocka skidvantar och fleecemössa samt Ice-bugs fullbordade verket.
Sprang 1,5 timmar och blev mest bara tröttt i benen pga dåligt p

Hej jag heter Kristina och är Fanatiker! 🙂

Möjligen en lite frusen sådan - men absolut en fanatiker. Vägrar låta bli att springa, vilket väder det än är. Var jag sedan springer är en annan historia. (H)

Shit pommes! Själv joggar jag inte ute när det ens närmar sej nollgradigt =S
Jag har fruktansvärt dålig blodcirkulation (plus att jag väl är lite av en mes), och att frysa är det jobbigaste jag vet:-(
Men jag försöker ibland ta mej ut nu på vintern också,

Minus 5 är helt okej. Minus 10, nja, då får det i så fall bli en väldigt kort liten lättjogg om det ska vara nödvändigt. Bästa löptemperatur är 5-20 plusgrader (allra bäst 10-15), vindstilla och barmark.

Ulrika - halkan är det egentligen enda väglag som

-10 igår gick jättebra ... -16 idag jättejobbigt (blev bara runt kvarteret) .... så nånstans däremellan verkar min smärtgräns gå.

-17 grader ikväll, gick oväntat bra med en kortrunda i allafall:-)

Det extra jag gjorde jämfört mednär det är -5 / -10 grader var att ha en "rånarluva", halsduk på mig (under toppluvan).
Samt ett par till vantar.

Nu var det inte bara miniistappar i näsh

Då det var vilodag blev det en kort promenad. Ganska kyligt, och varför pressa sig då? Finns 300 dagar ändå...kvar på året att köra skiten ur sig alltså. Tat lugnt nu.