Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 12:11-10 där går gränsen för mig! Arrakk (t+)
-10 där går gränsen för mig! Arrakk (t+)
Quote from Catharina Brattlin on 25 December 2009, 12:22Jag har sprungit i minus 15 som kallast utan problem, och tycker helt klart det är avhängt vilket tempo jag springer i. Jag hittar tempot där jag andas nästan "som vanligt" och lubbar på. Blåser det samtidigt, däremot, så väljer jag inomhus när det är så
Jag har sprungit i minus 15 som kallast utan problem, och tycker helt klart det är avhängt vilket tempo jag springer i. Jag hittar tempot där jag andas nästan "som vanligt" och lubbar på. Blåser det samtidigt, däremot, så väljer jag inomhus när det är så
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 14:25Åkte skidor i minus 13 för ett par dagar sedan, upplevde inga problem alls. Har sprungit i -22 typ, gick bra det med, även om det blev lite kallt om tårna efter ett tag. Meshen på Asics är ju inte som re-tex direkt
Åkte skidor i minus 13 för ett par dagar sedan, upplevde inga problem alls. Har sprungit i -22 typ, gick bra det med, även om det blev lite kallt om tårna efter ett tag. Meshen på Asics är ju inte som re-tex direkt
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 14:53Vilken rolig diskussion! Jag skrattade högt redan när männen som klarar -25 nämndes. Såg framför mig hur jultomten och hans små nissar joggade omkring. Sedan kom mopedmasken, fantastiskt kul Arrak. Jag såg framför mig hur jag skulle glida runt på byn och
Vilken rolig diskussion! Jag skrattade högt redan när männen som klarar -25 nämndes. Såg framför mig hur jultomten och hans små nissar joggade omkring. Sedan kom mopedmasken, fantastiskt kul Arrak. Jag såg framför mig hur jag skulle glida runt på byn och
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 15:43"Ta det lugnt bara så ni inte fryser ihjäl."
Det är precis vad som behövs.Vi är olika så vi klarar oss olika.
För min del lufsade jag hellre i jämnt tempo i minus grader än ställde mig på ett urbota tråkigt löpband.
Häftigt var när vi - ett gäng - hjä
"Ta det lugnt bara så ni inte fryser ihjäl."
Det är precis vad som behövs.
Vi är olika så vi klarar oss olika.
För min del lufsade jag hellre i jämnt tempo i minus grader än ställde mig på ett urbota tråkigt löpband.
Häftigt var när vi - ett gäng - hjä
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 15:55Jag klarar kallt annars bra men det är bara fingrarna och tår som är min svaga punkt. Fryser speciellt fingrarna.Får ibland sådana blodcirkulation störningars vissa fingrar.De blir helt vita och kall. Det brukar gå över när man får riktigt värmen upp. :@
Jag klarar kallt annars bra men det är bara fingrarna och tår som är min svaga punkt. Fryser speciellt fingrarna.Får ibland sådana blodcirkulation störningars vissa fingrar.De blir helt vita och kall. Det brukar gå över när man får riktigt värmen upp. :@
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 15:57Anna (t+)
Visst är det en tävling, det gäller att vara så ball som möjligt och man är inte ball på löpband. För ball är man bara om man lider och pinas, helst ska det vara -20 och snöstorm men ett vanligt snöoväder duger tt. Snoret ska spruta, man ska fö
Anna (t+)
Visst är det en tävling, det gäller att vara så ball som möjligt och man är inte ball på löpband. För ball är man bara om man lider och pinas, helst ska det vara -20 och snöstorm men ett vanligt snöoväder duger tt. Snoret ska spruta, man ska fö
Quote from Catharina Brattlin on 25 December 2009, 16:02Annica, då är jag defintivt ingen löpare. 😀
Skulle aldrig komma på tanken att springa ute i snöstorm, med problem att se pga snö i önen och med risk för förfrysningar, för att verka ball. No way in hell!!
Jag kryper in till bandet jag mä. Vilket jag sk
Annica, då är jag defintivt ingen löpare. 😀
Skulle aldrig komma på tanken att springa ute i snöstorm, med problem att se pga snö i önen och med risk för förfrysningar, för att verka ball. No way in hell!!
Jag kryper in till bandet jag mä. Vilket jag sk
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:06Sylvia, jag håller med dig bara så du vet. Jag drar mig in i värmen och springer och njuter av att ha allting nära tillhands, kunna ha ett tunnt lager kläder som knappt väger nåt och jag kan andas normalt 🙂
Fast i den här tråden verkar det som att man
Sylvia, jag håller med dig bara så du vet. Jag drar mig in i värmen och springer och njuter av att ha allting nära tillhands, kunna ha ett tunnt lager kläder som knappt väger nåt och jag kan andas normalt 🙂
Fast i den här tråden verkar det som att man
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:08Metusalem försvarar sig.
Känner många 70+ som mår extremt bra tack vare att de lärt sig klara av mindre bra väderlek.
Kvinnor såväl som män.
PS. Jag är 71 och mår oförskämt bra till skillnad från de som är rädda för lite dåligt väder.
När myntades utt
Metusalem försvarar sig.
Känner många 70+ som mår extremt bra tack vare att de lärt sig klara av mindre bra väderlek.
Kvinnor såväl som män.
PS. Jag är 71 och mår oförskämt bra till skillnad från de som är rädda för lite dåligt väder.
När myntades utt