Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:10Hihi, jag ställde upp racern på trainer i måndags och där står den fortfarande...orörd.
Lite senare på dagen inhandlade jag ett par löparskor med dubb och de har redan fått nötas i 26,89 km, inget superavstånd men löpträningen startade ju då i måndags, fo
Hihi, jag ställde upp racern på trainer i måndags och där står den fortfarande...orörd.
Lite senare på dagen inhandlade jag ett par löparskor med dubb och de har redan fått nötas i 26,89 km, inget superavstånd men löpträningen startade ju då i måndags, fo
Quote from Catharina Brattlin on 25 December 2009, 16:11Annica, jag vet. 🙂
Och håller helt med f ö också. De gånger jag har blivit nödgad att kuta i kyla är de gånger det har varit så halt på vägarna att jag inte har blivit släppt till bilen för att köra till gymmet.
Löpningen har dock gått bra tack vare d
Annica, jag vet. 🙂
Och håller helt med f ö också. De gånger jag har blivit nödgad att kuta i kyla är de gånger det har varit så halt på vägarna att jag inte har blivit släppt till bilen för att köra till gymmet.
Löpningen har dock gått bra tack vare d
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:18Sylvia:
Näe coolt lär det aldrig bli men personligen tycker jag att jag trivs bäst ute då jag är van vid att vara ute och vantrivs med att sitta still på cykel och misstänker att jag skulle bli totalt uttråkad på löpband så då står jag över.Lite psykolo
Sylvia:
Näe coolt lär det aldrig bli men personligen tycker jag att jag trivs bäst ute då jag är van vid att vara ute och vantrivs med att sitta still på cykel och misstänker att jag skulle bli totalt uttråkad på löpband så då står jag över.
Lite psykolo
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:22Sylvia.
Jag har kutat i skitväder,
jag har tävlat i skitväder.Om det varit vad du skriver "coolt".
Absolut inte.Det har varit rent ut sagt fördj-gt, men när man väl varit framme så har man känt:
"Jag gav inte upp."Coolt.
Icke.
Kallt. Ja, så in i
Sylvia.
Jag har kutat i skitväder,
jag har tävlat i skitväder.
Om det varit vad du skriver "coolt".
Absolut inte.
Det har varit rent ut sagt fördj-gt, men när man väl varit framme så har man känt:
"Jag gav inte upp."
Coolt.
Icke.
Kallt. Ja, så in i
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:23Min pappa brukade åka skidor i en sån där mask/strut som Arrak visade. Det funkade.
Jag tycker det går att träna när det är mycket kallt bara man tar det lugnt. Spring/åk skidor med mycket låg puls så man inte blir andfådd.
Men jag tänker inte vara helt o
Min pappa brukade åka skidor i en sån där mask/strut som Arrak visade. Det funkade.
Jag tycker det går att träna när det är mycket kallt bara man tar det lugnt. Spring/åk skidor med mycket låg puls så man inte blir andfådd.
Men jag tänker inte vara helt o
Quote from Catharina Brattlin on 25 December 2009, 16:27Manne, det ÄR aptråkigt med löpband. Jag håller med! Där finns ingen TV att fördriva tiden med och det enda kuliga är att kolla på är när andra styrketränar. Musik i lurarna underlättar förvisso, men ändå...Trainer är väl nåt liknande skulle jag tro.
Jag
Manne, det ÄR aptråkigt med löpband. Jag håller med! Där finns ingen TV att fördriva tiden med och det enda kuliga är att kolla på är när andra styrketränar. Musik i lurarna underlättar förvisso, men ändå...Trainer är väl nåt liknande skulle jag tro.
Jag
Quote from Catharina Brattlin on 25 December 2009, 16:32K-G;
Coolt=kallt? 😉
Ah, bara för att vara värstast i tråden så har jag åkt skidor utför i minus 26 grader. Samt stått i kilometerlånga liftsystem i den kylan. Så nog vet jag vad kyla är!
Jag tycker inte mer om det för det!
K-G;
Coolt=kallt? 😉
Ah, bara för att vara värstast i tråden så har jag åkt skidor utför i minus 26 grader. Samt stått i kilometerlånga liftsystem i den kylan. Så nog vet jag vad kyla är!
Jag tycker inte mer om det för det!
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:35Sylvia:
Nä så är det ju självklart, man väljer ju sina tillfällen och vissa gånger händer det ju att man får planera om en hel vecka för att en dag "sket" sig.Jag säger inte att man är en mes om man är inne bara för att jag hellre är ute, men kan bara t
Sylvia:
Nä så är det ju självklart, man väljer ju sina tillfällen och vissa gånger händer det ju att man får planera om en hel vecka för att en dag "sket" sig.
Jag säger inte att man är en mes om man är inne bara för att jag hellre är ute, men kan bara t
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:40Men springa i busväder bara för att det anses coolt - nej tack!
skrev du Sylvia.Har gått bakåt i tråden, men hittar ej.
Som jag läser tråden så är kyla inget nån direkt längtar efter, men nu bor vi norrut på jordklotet, så vi är väl liksom tvungna att
Men springa i busväder bara för att det anses coolt - nej tack!
skrev du Sylvia.
Har gått bakåt i tråden, men hittar ej.
Som jag läser tråden så är kyla inget nån direkt längtar efter, men nu bor vi norrut på jordklotet, så vi är väl liksom tvungna att
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:41Manne.
Jag cyklar inte om det inte är >20+ och vindstilla.
Manne.
Jag cyklar inte om det inte är >20+ och vindstilla.