Quote from Catharina Brattlin on 25 December 2009, 16:44Det är så sant som det är sagt, Manne.
Fast det där med att välja trainer när det är under +10 grader kan jag inte bedöma, hur o-coolt det är, eftersom jag inte är nån cyklissa. Som löpare är +10 grader optimal löptemperatur. Iaf för mig. 🙂
Det är så sant som det är sagt, Manne.
Fast det där med att välja trainer när det är under +10 grader kan jag inte bedöma, hur o-coolt det är, eftersom jag inte är nån cyklissa. Som löpare är +10 grader optimal löptemperatur. Iaf för mig. 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 25 December 2009, 16:46K-G, jag bara refererar till andra trådar i ämnet löpbandslöpning inomhus, som har gått här på FB.
Nope, jag är ingen 08:a. Helt riktigt! Jag är en 0454:a. 😉
K-G, jag bara refererar till andra trådar i ämnet löpbandslöpning inomhus, som har gått här på FB.
Nope, jag är ingen 08:a. Helt riktigt! Jag är en 0454:a. 😉
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 18:25"Känner många 70+ som mår extremt bra tack vare att de lärt sig klara av mindre bra väderlek."
Ja de som överlever ja! 100st 30 åringar tänker "Detta ska en man klara!!".
De få som lever till din ålder är lika hårda som när det var 30 😛
"Känner många 70+ som mår extremt bra tack vare att de lärt sig klara av mindre bra väderlek."
Ja de som överlever ja! 100st 30 åringar tänker "Detta ska en man klara!!".
De få som lever till din ålder är lika hårda som när det var 30 😛
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 18:45Sylvia.
Ber om ursäkt,
men hur skulle jag kunna veta att du referade till en annan tråd.Hänger inte med.
Skyller på åldern.
Sylvia.
Ber om ursäkt,
men hur skulle jag kunna veta att du referade till en annan tråd.
Hänger inte med.
Skyller på åldern.
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 18:50Lioa 80.
Vi 70+ som mår bra är ej hårda.
Vi är mjuka och följsamma.
Därför hänger vi med på det fysiska. 😉Ni ungdomar är stenhårda och stentuffa skulle jag kunna skriva.
Ni kör över oss gamlingar.Rättning mittåt.
Alla är värda att få vara med.På s
Lioa 80.
Vi 70+ som mår bra är ej hårda.
Vi är mjuka och följsamma.
Därför hänger vi med på det fysiska. 😉
Ni ungdomar är stenhårda och stentuffa skulle jag kunna skriva.
Ni kör över oss gamlingar.
Rättning mittåt.
Alla är värda att få vara med.
På s
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 19:54K-G Nyström
Det där är PRECIS vad ni alltid säger innan ni förödmjukar den yngre generationen 😛
K-G Nyström
Det där är PRECIS vad ni alltid säger innan ni förödmjukar den yngre generationen 😛
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 21:17Nej jag har många gånger varit i minus 40. Du vinner ingen tävling, men du har ett hyggligt personbästa.
Nej jag har många gånger varit i minus 40. Du vinner ingen tävling, men du har ett hyggligt personbästa.
Quote from ellen olsson on 25 December 2009, 21:21Mitt personbästa är -45 men då sprang jag inte. Lite skidåkning i ospårad terräng blev det dock under dagen.
Mitt personbästa är -45 men då sprang jag inte. Lite skidåkning i ospårad terräng blev det dock under dagen.
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 22:05Jag är helt oskyldig Per. Jag bara råkade befinna mig i Sveg, och man var tvungen att gå ut en gång i timme och starta bilen för att man skulle ha en chans att överhuvudtaget ta sig därifrån. Detta hände sig på den tiden när man körde Volvo Amazon...
Jag är helt oskyldig Per. Jag bara råkade befinna mig i Sveg, och man var tvungen att gå ut en gång i timme och starta bilen för att man skulle ha en chans att överhuvudtaget ta sig därifrån. Detta hände sig på den tiden när man körde Volvo Amazon...
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 22:42Sprang i -14 häromdagen, men jag vet inte när det tar stopp?
Beror på fuktighet i luften också inte bara vinden.
Var ute på skidor en sväng med lilltjejen i eftermiddags, 0-gradigt från plussidan och blöt snö com kom farande, definitivt mindre trevligt ä
Sprang i -14 häromdagen, men jag vet inte när det tar stopp?
Beror på fuktighet i luften också inte bara vinden.
Var ute på skidor en sväng med lilltjejen i eftermiddags, 0-gradigt från plussidan och blöt snö com kom farande, definitivt mindre trevligt ä