Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kallt står ni ut med?
You need to log in to create posts and topics.

Det är så sant som det är sagt, Manne.

Fast det där med att välja trainer när det är under +10 grader kan jag inte bedöma, hur o-coolt det är, eftersom jag inte är nån cyklissa. Som löpare är +10 grader optimal löptemperatur. Iaf för mig. 🙂

K-G, jag bara refererar till andra trådar i ämnet löpbandslöpning inomhus, som har gått här på FB.

Nope, jag är ingen 08:a. Helt riktigt! Jag är en 0454:a. 😉

"Känner många 70+ som mår extremt bra tack vare att de lärt sig klara av mindre bra väderlek."

Ja de som överlever ja! 100st 30 åringar tänker "Detta ska en man klara!!".
De få som lever till din ålder är lika hårda som när det var 30 😛

Sylvia.
Ber om ursäkt,
men hur skulle jag kunna veta att du referade till en annan tråd.

Hänger inte med.
Skyller på åldern.

Lioa 80.

Vi 70+ som mår bra är ej hårda.
Vi är mjuka och följsamma.
Därför hänger vi med på det fysiska. 😉

Ni ungdomar är stenhårda och stentuffa skulle jag kunna skriva.
Ni kör över oss gamlingar.

Rättning mittåt.
Alla är värda att få vara med.

På s

K-G Nyström

Det där är PRECIS vad ni alltid säger innan ni förödmjukar den yngre generationen 😛

Nej jag har många gånger varit i minus 40. Du vinner ingen tävling, men du har ett hyggligt personbästa.

Mitt personbästa är -45 men då sprang jag inte. Lite skidåkning i ospårad terräng blev det dock under dagen.

Jag är helt oskyldig Per. Jag bara råkade befinna mig i Sveg, och man var tvungen att gå ut en gång i timme och starta bilen för att man skulle ha en chans att överhuvudtaget ta sig därifrån. Detta hände sig på den tiden när man körde Volvo Amazon...

Sprang i -14 häromdagen, men jag vet inte när det tar stopp?
Beror på fuktighet i luften också inte bara vinden.
Var ute på skidor en sväng med lilltjejen i eftermiddags, 0-gradigt från plussidan och blöt snö com kom farande, definitivt mindre trevligt ä