Quote from Guest on 8 June 2008, 15:11Jag har nu ställt in två stycken löparpass denna vecka pga att det varit för varmt!!
Är det någon man kan vänja sig att springa i??Kommer denna vecka bara springa på band, trist men vad ska jag göra??
Jag har nu ställt in två stycken löparpass denna vecka pga att det varit för varmt!!
Är det någon man kan vänja sig att springa i??
Kommer denna vecka bara springa på band, trist men vad ska jag göra??
Quote from Håkan Öhling on 8 June 2008, 15:21Bara att bestämma sig. Så himla varmt är det inte. Leta gärna upp en skog att springa i - där är det skugga.
Bara att bestämma sig. Så himla varmt är det inte. Leta gärna upp en skog att springa i - där är det skugga.
Quote from Fredric Lagerström on 8 June 2008, 15:28Ja, man vänjer sej lite tycker jag. Testa mitt recept att springa sent på kvällen 🙂
Ja, man vänjer sej lite tycker jag. Testa mitt recept att springa sent på kvällen 🙂
Quote from Christer Heinbäck on 8 June 2008, 15:36Jag springer ändå. Sent, tidigt eller i skogen. Det är skönt med värme tycker jag. 🙂
Jag springer ändå. Sent, tidigt eller i skogen. Det är skönt med värme tycker jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 15:52Försöker komma iväg på morgonen, så tidigt som möjligt, (ev på kvällen), dricker vatten, går om det känns som FÖR mycket, väljer träningskläder som påstås fungera i värme och så lite som möjligt ...
Skogen väljer jag alltid så fort det går att ta sig fram
Försöker komma iväg på morgonen, så tidigt som möjligt, (ev på kvällen), dricker vatten, går om det känns som FÖR mycket, väljer träningskläder som påstås fungera i värme och så lite som möjligt ...
Skogen väljer jag alltid så fort det går att ta sig fram
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 15:52Sätt på en keps som skydd mot solen, drick extra mycket o dra ner lite på tempot (H)
Sätt på en keps som skydd mot solen, drick extra mycket o dra ner lite på tempot (H)
Quote from Camilla Höög on 8 June 2008, 15:59Keps, solglasögon och mycket sportdryck.
Keps, solglasögon och mycket sportdryck.
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 16:00Jag föredrar solskärm istf keps, väldigt nöjd med att jag köpte den förra året.
Jag föredrar solskärm istf keps, väldigt nöjd med att jag köpte den förra året.
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 16:01Sänker farten, dricker lite mer och springer ändå, även om det är varmt. Man vänjer sig.
Sänker farten, dricker lite mer och springer ändå, även om det är varmt. Man vänjer sig.
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 16:02Träna sena kvällar eller tidiga mornar.
Träna sena kvällar eller tidiga mornar.