Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur klarar ni värmen??
You need to log in to create posts and topics.

Jag älskar att springa i värme - kräver förstås disciplin med vätska och lämplig klädsel men det är härligt att känna solen värma - som någon sa ovan: Jag gillar inte att frysa!

Jag var ute och sprang idag. 🙂 Blev bara 8,3 km men det var 28-29 grader varmt också... Blåste men trots det var det rätt varmt.

Det funkar att springa i värme, men man ska självklart ha med sig vätska. Är det riktigt varmt så kan det vara bra att lad

Jag gillar inte värme... Vid 25 grader är min gräns för bekvämlighet nådd. Jag får soleksem och värmeutslag. Resorb och allergimedicin är mina bästa vänner i det här vädret. Tränar gör jag dock ändå och mitt kontor är just nu 27 grader varmt.

Nämnde jag

Gurka med bara en aningens salt på är bra i värmen. Här på mitt kontor går fläktarna, papper fladdrar omkring, men jag äter egenodlad gurka med bara en aningens salt på som sagt.

Apropå näringsintag i värmen, kan nån förklara vad vitsen med winegum är?

Nä, det är räligt.

Mer än att de innehåller massa socker (dvs energi) så är det väl inget speciellt med dem.

Jag skulle gärna ha lite mer värme här. Kämpar mest med att inte frysa ihjäl känns det som.

Vingummi är något som Holländska cykelproffs kört med i många år som nödproviant.

Jovisst David. Men testa att stick ut o spring ett par hundrameter bara i värmen
så får du känna hur det är.
Ps Glöm inte att "klicka ur"