Quote from Håkan Öhling on 8 June 2008, 19:52Spara ett bokmärke till den här diskussionen. Den kan vara intressant att läsa om några dagar när den svenska sommaren slår till... 😉
Spara ett bokmärke till den här diskussionen. Den kan vara intressant att läsa om några dagar när den svenska sommaren slår till... 😉
Quote from Jan Lundquist on 8 June 2008, 20:10Idag blåser det ju halv storm så idag är en toppendag för löpning 🙂
Idag blåser det ju halv storm så idag är en toppendag för löpning 🙂
Quote from Lotta W on 8 June 2008, 20:22Torbjörn, jag räknar kallt med våtdräktsväder resten av sommaren 😉
Torbjörn, jag räknar kallt med våtdräktsväder resten av sommaren 😉
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 20:40Ah, då är det bra att man har en inbyggd våtdräkt!
Ah, då är det bra att man har en inbyggd våtdräkt!
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 20:50Klarar värmen? Kan man göra annat än att njuta av den. (H)
Klarar värmen? Kan man göra annat än att njuta av den. (H)
Quote from Torbjörn Karlsson on 8 June 2008, 20:51Gillar värmen=solskenscyklist!
Gillar värmen=solskenscyklist!
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 21:11Jag är en sån som absolut inte pallar att träna i värme, inte springa iaf. Åka inlines och powerwalka går bra.
Springer/joggar iofs inte så ofta men när jag gör det så kör jag tidig morgon.
Jag är en sån som absolut inte pallar att träna i värme, inte springa iaf. Åka inlines och powerwalka går bra.
Springer/joggar iofs inte så ofta men när jag gör det så kör jag tidig morgon.
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 21:21Gillar inte heller att det är så varmt men man kan ju variera sig lite.. Cykla t.ex.
Cyklade 2-3mil idag runt bl.a. en sjö på kuperade skogsstigar. Blev några vätskepauser men det är ju inga problem att ha med sig rygga med massor av vatten när man cyklar
Gillar inte heller att det är så varmt men man kan ju variera sig lite.. Cykla t.ex.
Cyklade 2-3mil idag runt bl.a. en sjö på kuperade skogsstigar. Blev några vätskepauser men det är ju inga problem att ha med sig rygga med massor av vatten när man cyklar
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 21:25Kroppen acklimatiserar sig på ganska så kort tid om man tränar i värmen. Jag tränade thaiboxning i Thailand och upplevde att jag var relativt ok efter ca 1,5 vecka och helt ok med värmen efter 3 veckor, så det är bara att träna på. Iofs är det sällan varm
Kroppen acklimatiserar sig på ganska så kort tid om man tränar i värmen. Jag tränade thaiboxning i Thailand och upplevde att jag var relativt ok efter ca 1,5 vecka och helt ok med värmen efter 3 veckor, så det är bara att träna på. Iofs är det sällan varm
Quote from ellen olsson on 8 June 2008, 21:28Det brukar bli bättre med tiden. Annars brukar jag kompensera med att äta mer glass.
Det brukar bli bättre med tiden. Annars brukar jag kompensera med att äta mer glass.