Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 16:07Keps, springa sent eller tidigt, leta skuggiga spår, kalsonger i högabsorberande frotté, så klarar jag det 🙂
Keps, springa sent eller tidigt, leta skuggiga spår, kalsonger i högabsorberande frotté, så klarar jag det 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 8 June 2008, 16:47Jag springer helst tidig morgon. Tidigaste passet dena veckan var kl 5. Helt underbart. Annars sena kvällar...undviker att springa i värme, om jag kan.
Jag springer helst tidig morgon. Tidigaste passet dena veckan var kl 5. Helt underbart. Annars sena kvällar...undviker att springa i värme, om jag kan.
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 17:06Det går att springa i värmen, bara man är beredd på att det kommer vara lite tyngre än vanligt, dra ned på tempot bara, drick massor 🙂
Det går att springa i värmen, bara man är beredd på att det kommer vara lite tyngre än vanligt, dra ned på tempot bara, drick massor 🙂
Quote from Lotta W on 8 June 2008, 17:07Man vänjer sig; det är bara att dricka ordentligt...
Man vänjer sig; det är bara att dricka ordentligt...
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 17:14Sent på kvällen i hög fart, så det blir mer fartvind.
Sent på kvällen i hög fart, så det blir mer fartvind.
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 18:55Det är möjligt att man vänjer sig som många skriver men jag tror ändå att tåligheten är individuell.
Jag får i det närmaste panik när det är varmt och tar inte ett steg utanför dörren. Det tar emot att andas och jag mår illa, trots vätsketillförsel. Dett
Det är möjligt att man vänjer sig som många skriver men jag tror ändå att tåligheten är individuell.
Jag får i det närmaste panik när det är varmt och tar inte ett steg utanför dörren. Det tar emot att andas och jag mår illa, trots vätsketillförsel. Dett
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 19:03Jag tycker det är skönt att slippa frysa. 🙂
Jag tycker det är skönt att slippa frysa. 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 8 June 2008, 19:05Mina luftrör vidgar sig och jag får mer luft. Presterar allra bäst på lopp när det är över 30 grader. Så klart jag måste sköta vätskeintaget, men det måste ju alla andra också.
Mina luftrör vidgar sig och jag får mer luft. Presterar allra bäst på lopp när det är över 30 grader. Så klart jag måste sköta vätskeintaget, men det måste ju alla andra också.
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 19:33Testade att springa vid 20 vilket var för tidigt - testade att springa vid 21 och det var ok!
Testade att springa vid 20 vilket var för tidigt - testade att springa vid 21 och det var ok!
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 19:38Spring när det är som varmast!
Man ska väl träna på allt 😀
Jag lägger gärna en runda längs en sjö, och plumsar i när lusten faller på - välj själv hur ofta och länge...
Naturligtvis har jag även dricka med (H)
Spring när det är som varmast!
Man ska väl träna på allt 😀
Jag lägger gärna en runda längs en sjö, och plumsar i när lusten faller på - välj själv hur ofta och länge...
Naturligtvis har jag även dricka med (H)