Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 13:47Jenny,
Jag tror nog egentligen vi är överens. Jag har faktiskt inte ens intresse av att få rätt utan lära mig lite och du kan en del så jag läser och funderar det som skrivs. Samtidigt har jag hållit på med konditionsidrott rätt länge nu och delar gärna m
Jenny,
Jag tror nog egentligen vi är överens. Jag har faktiskt inte ens intresse av att få rätt utan lära mig lite och du kan en del så jag läser och funderar det som skrivs. Samtidigt har jag hållit på med konditionsidrott rätt länge nu och delar gärna m
Quote from Håkan Öhling on 16 February 2011, 14:05Det här med att maximera fettförbränningen genom att inte äta under passet och inte ens efteråt, är det verkligen så smart? För min del innebär det att jag blir otroligt mycket mer sliten och inte kan träna vettigt på ett par dagar. Man stoppar ju inte ne
Det här med att maximera fettförbränningen genom att inte äta under passet och inte ens efteråt, är det verkligen så smart? För min del innebär det att jag blir otroligt mycket mer sliten och inte kan träna vettigt på ett par dagar. Man stoppar ju inte ne
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 14:26Torbjörn>> Antar att du har läst vissa delar och inte alla långa inlägg. Du liksom jag anser att det är idiotiskt att inte äta efteråt. Jag nämnde enbart ett exempel för att visa vad det är som händer.
Torbjörn>> Antar att du har läst vissa delar och inte alla långa inlägg. Du liksom jag anser att det är idiotiskt att inte äta efteråt. Jag nämnde enbart ett exempel för att visa vad det är som händer.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 14:26blev en dubbel.
blev en dubbel.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:44Håkan > Jag försökte iallafall svara på TS frågor i mitt inlägg 10.46, och där säger jag väl ungefär samma som ditt svar. 🙂
Håkan > Jag försökte iallafall svara på TS frågor i mitt inlägg 10.46, och där säger jag väl ungefär samma som ditt svar. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 21:03Jenny > Ja så är det faktiskt. Då har vi säkert båda fel 🙂
Fattade inte riktigt det du skrev om skillnaden om hur sötningsmedel och druvsocker påverkar hjärnan olika men det var ett stickspår som jag egentligen inte är så intresserad av.
Har råkat ut f
Jenny > Ja så är det faktiskt. Då har vi säkert båda fel 🙂
Fattade inte riktigt det du skrev om skillnaden om hur sötningsmedel och druvsocker påverkar hjärnan olika men det var ett stickspår som jag egentligen inte är så intresserad av.
Har råkat ut f
Quote from Håkan Öhling on 16 February 2011, 21:56Oskar, jag får erkänna att jag inte läst igenom alla inlägg nu. Men skönt att vi är överens :-).
Oskar, jag får erkänna att jag inte läst igenom alla inlägg nu. Men skönt att vi är överens :-).
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 23:22Vi fungerar säkert olika av olika anledningar, men för mej fungerar det bra vid långpass att ha några chokladbitar i fickan som reserv. Om orken börjar tryta innan jag hunnit hem, får jag en omedelbar effekt utav lite choklad.
Vi fungerar säkert olika av olika anledningar, men för mej fungerar det bra vid långpass att ha några chokladbitar i fickan som reserv. Om orken börjar tryta innan jag hunnit hem, får jag en omedelbar effekt utav lite choklad.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 14:59Håkan o Jenny: läste nyligen att det går att lura hjärnan genom att skölja munnen med en kolhydrathaltig dryck. Däremot går det inte med sötningsmedel utan det ska vara riktiga kollisar.
Håkan o Jenny: läste nyligen att det går att lura hjärnan genom att skölja munnen med en kolhydrathaltig dryck. Däremot går det inte med sötningsmedel utan det ska vara riktiga kollisar.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 16:41Precis. Jag tror det är det jag skrivit.
Precis. Jag tror det är det jag skrivit.