Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 15:22Bra. Då kan jag bjuda på ett förtydligande:
De skor som börjar bli slitna använder man på mjuka underlag, skogsstigar och om man springer terräng eller mosslöpning. Man springer med skorna tills de faller ihop - allt annat är konsumtionshets.
På livsfar
Bra. Då kan jag bjuda på ett förtydligande:
De skor som börjar bli slitna använder man på mjuka underlag, skogsstigar och om man springer terräng eller mosslöpning. Man springer med skorna tills de faller ihop - allt annat är konsumtionshets.
På livsfar
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 16:16Utgår från mig själv. Köpte mig ett par Asics DS trainer 08-04-03.
BILD:http://www.runnersstore.se/Graphics/Articles/300/650005.jpg
En månad senare 08-05-03 (410 km)har det gått hål i fodret i hälkappan på båda skorna.
Jag får ett par nya och de håller d
Utgår från mig själv. Köpte mig ett par Asics DS trainer 08-04-03.
BILD:http://www.runnersstore.se/Graphics/Articles/300/650005.jpg
En månad senare 08-05-03 (410 km)har det gått hål i fodret i hälkappan på båda skorna.
Jag får ett par nya och de håller d
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 17:30150 mil brukar de väl säga i skobutikerna att skorna ska hålla, om det inte är lite lättare skor, då kanske de bara håller 100 mil. Riktigt tunna racers ännu mindre. Nyligen så valde jag mellan Asics DS Trainer och Nike Zoom Elite. Trainern är väl lite lä
150 mil brukar de väl säga i skobutikerna att skorna ska hålla, om det inte är lite lättare skor, då kanske de bara håller 100 mil. Riktigt tunna racers ännu mindre. Nyligen så valde jag mellan Asics DS Trainer och Nike Zoom Elite. Trainern är väl lite lä
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 20:53Efter ca 20 mil försämras löparskor. Men jag har ibland sprungit 300 mil i ett par.
Efter ca 20 mil försämras löparskor. Men jag har ibland sprungit 300 mil i ett par.
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 22:08Börjar dom inte bli gamla så for som har lämnat fabriken?
Börjar dom inte bli gamla så for som har lämnat fabriken?
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 10:14Plasterna och gummiblandningarna har börjat bli dåliga redan innan de satts samman till en sko. Sen finns skorna säkert i flera timmar i fabriken innan de skickas vidare. Det är i det närmaste ett mirakel att de över huvut taget sitter ihop när man provar
Plasterna och gummiblandningarna har börjat bli dåliga redan innan de satts samman till en sko. Sen finns skorna säkert i flera timmar i fabriken innan de skickas vidare. Det är i det närmaste ett mirakel att de över huvut taget sitter ihop när man provar
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 13:56Borde ha skrivit: Efter 20 mil brukar jag känna av att mina skor har försämrats lite i sulan på främre delen av skon.
Borde ha skrivit: Efter 20 mil brukar jag känna av att mina skor har försämrats lite i sulan på främre delen av skon.
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 16:00"En månad senare 08-05-03 (410 km)har det gått hål i fodret i hälkappan på båda skorna."
Det kan vara så att just den skon/hälkappan inte passar din fot och därför går fodret sönder bak i hälen.
Jag själv har sprungit i Ds trainer ett antal år, förra som
"En månad senare 08-05-03 (410 km)har det gått hål i fodret i hälkappan på båda skorna."
Det kan vara så att just den skon/hälkappan inte passar din fot och därför går fodret sönder bak i hälen.
Jag själv har sprungit i Ds trainer ett antal år, förra som
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 16:02"hela året eller bara den snöfria tiden av året"
samma sak... här alltså.
"hela året eller bara den snöfria tiden av året"
samma sak... här alltså.
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 16:07hehe, ja det är sant, men för oss som bor längre uppöver eller väljer att springa delar av året.. 🙂
hehe, ja det är sant, men för oss som bor längre uppöver eller väljer att springa delar av året.. 🙂