Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har konsumkort och genom mail från dom fick jag 100kr rabatt och alltid 10% på löplabbet.

Annan fråga, bor i Strängnäs och vill köpa nya skor. Vart finns det någon bra butik i närheten? Är löplabbets butiker alltid bra? Finns ju en hel flock i Stock

Löplabbet är bra om du inte är så kunning själv. Löplabbet och Runners store säljer oftast bilden att man ska springa på hälen och är glada för sälja ett par jättetunga skor till dig. Om du är en naturlig framfotslöpare (eller försöker ändra ditt steg til

Jenny E
jag fick precis upp min tidining från med merakortet också..
100 kr rabatt tyckte jag var bra..
men var läste du att vi har 10% jämt på löplabbet? missade jag någonting?
eller var det via ditt mail? (fick i posten)
läser i anonsen i tidningen...

Förlåt för att jag väcker liv i denna tråden men...

...har fått småbesvär med tibialis anterior på båda benen den senaste veckan. Från att ha fått bort den akuta smärtan med Ketoflex och vila, känner jag ff av dem, de känns stumma, men inget ont, och ben

Om du landar mer platt eller på främre delen av foten och inte har så mycket dämpning fram, så kan det mycket väl betyda att dämpningen fram börjar ta slut. Jag har fått stoppa undan mina tunnaste skor nu ett tag just för att mina tibialis anterior tar fö

Kul att ni vill snacka latin. Bara för att man löptränar är det inte säkert att man är läkarutbildad!! 😉
Nåväl, jag Goooooglade och förstod vilken muskel det handlade om. Jag känner igen "En slapp och ljudlig fotisättning indikerar svagheter i denna musk

Excentrisk tåhävning

Excentrisk vadträning/tåhävning. Upp på två fötter ned på en.

Förlåt, Thomas, men det är det enda namnet jag kommer ihåg på de musklerna...:-)

Det där om excentrisk vadträning kan jag, och tycker nog inte att fotisättning är speciellt högljudd. Landar mest på mellanfoten, har jag fått veta. Dessutom är detta är de

Sylvia behöver inte be om ursäkt. Läkargrejen var med ironi.

Dina skor kan självklart vara slut. Du vet hur dom känns och hur länge du haft dem. Men det måste inte vara så...
Ser du till att värma och tänja ordentligt innan du kutar ut? I annat fall kan