Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack för alla tips! 🙂

Det var min första träningsdag idag, och då skulle jag springa 10 min 2 gång 10 min löpning och sedan 2 minuter gång igen. Jag värmde upp med att gå 10 minuter.
Det gick faktiskt så bra som jag hoppades. Jag klarade de första 10 mi

Hej,

@M S: Programmet jag kör skall undvika att man kommer hem som en "förlorare" eller att man har misslyckats.

I keep you posted hur det går för mig 🙂
Skall ut och köra dagens distans .....

Lycka till

/HeG

Lycka till med ditt mål Henrik. Jag såg att du startat en ny tråd där du skriver hur det går. Ska bli kul att följa! 🙂

Jag tror nog att ditt upplägg är bättre, men jag väntar med att byta än så länge. ska testa någon gång till med mitt...Jag förstår vad

Hej,

Japp la upp en tråd så ni kan följa mina steg 🙂
Vet ej om ni kan se distanserna jag springer ....
Jag använder Endomodo för att logga

Informera mig om ni kör mitt program så kan vi dela erfarenheter 🙂

Jag tänkte också ge mig på Boxvinets program. Eftersom jag är löjligt långsam så har jag dock inga förhoppningar om att klara milen på just 60 minuter eller mindre, men jag tycker att det ser ut att vara ett trevligt program för att komma i form igen. Har

Det sitter en bredvid mig här som tjatade om att milen under 60 minuter var väldigt snabbt för henne i våras och som några månader senare tyckte att en tid på 50 minuter var snigelfart :D.

Jag springer regelbundet och har inget problem att springa en mil. Dock är en mil under timmen alls ingen självklarhet.

Ja jag är då hon som sitter bredvid Fredrik. Tror att jag med nöd och näppe klarade milen på 60 minuter i våras, klockade mig aldrig på den distansen men det var ungefär det tempot min kropp trodde sig fixa. I oktober sprang jag på dryga 44 minuter. Så ma

Kan någon vänlig själ då säga åt mig en lämplig tid som jag klarar av?
Tack på förhand! 🙂

Hej Lena

Har du kollat på följande program ?
http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=7210

Startar sakta och man klarar distanserna. Enkelt att köra också.
Följande går bra för mig.