Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 06:51Vilken mil talar vi om förresten? Den första eller den sista i en tävling?
Vilken mil talar vi om förresten? Den första eller den sista i en tävling?
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 07:09Hej Mikael
Kanske om några månader pratar jag om olika mil men nu är det the One Only one 🙂
Den jag pratar om är:
My First 10 Km with pain.Hoppas komma upp att jag kan prata om olika mil 😉
Mikael vad är din distans du springer ?
Hej Mikael
Kanske om några månader pratar jag om olika mil men nu är det the One Only one 🙂
Den jag pratar om är:
My First 10 Km with pain.
Hoppas komma upp att jag kan prata om olika mil 😉
Mikael vad är din distans du springer ?
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 07:27@M S:
Att springa 10 minuter den första gången kan inte alla. Att dessutom göra det en gång till efter en liten gångpaus låter som att du startar lite väl hårt.Hur många helt otränade och icke löpvana klarar av 10 min x 2 minuters löpning?
Kämpa på och
@M S:
Att springa 10 minuter den första gången kan inte alla. Att dessutom göra det en gång till efter en liten gångpaus låter som att du startar lite väl hårt.
Hur många helt otränade och icke löpvana klarar av 10 min x 2 minuters löpning?
Kämpa på och
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 10:13Henrik, jag tänkte främst på Lenas fråga. Hon ställer upp i de långa tävlingarna och då behöver inte första milen nödvändigtvis vara den snabbaste. Lena tror jag har kapacitet att t.ex raskt promenera en första mil som uppvärmning, sedan småjogga nästa på
Henrik, jag tänkte främst på Lenas fråga. Hon ställer upp i de långa tävlingarna och då behöver inte första milen nödvändigtvis vara den snabbaste. Lena tror jag har kapacitet att t.ex raskt promenera en första mil som uppvärmning, sedan småjogga nästa på
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 17:53Schysst Mikael! Nu har du sagt att jag kan göra min andra mil på 70 minuter, vilket jag ABSOLUT aldrig hade trott själv 🙂
Men nu jäklar, jag ska göra det!
Schysst Mikael! Nu har du sagt att jag kan göra min andra mil på 70 minuter, vilket jag ABSOLUT aldrig hade trott själv 🙂
Men nu jäklar, jag ska göra det!
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 18:34Lena, det fixar du absolut.
Lena, det fixar du absolut.
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 19:50Jag körde min andra dag igår och den här gången hade jag bestämt för att verkligen lyckas med den. Men det gick i alla fall inte 🙁 Jag klarade mina första 10 minuter, 2 gång, men sedan lyckades jag bara springa ca 4 minuter och sedan orkade inte min ben
Jag körde min andra dag igår och den här gången hade jag bestämt för att verkligen lyckas med den. Men det gick i alla fall inte 🙁 Jag klarade mina första 10 minuter, 2 gång, men sedan lyckades jag bara springa ca 4 minuter och sedan orkade inte min ben
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 20:02C25K är ett superbra program, det skulle jag gå över på om jag var du! (t+)
C25K är ett superbra program, det skulle jag gå över på om jag var du! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 20:31Hej,
10km with no pain är ett bra program också.
Kanske du kan starta på 1km nivån direkt på programmet.Jag har pratat med några som har kört "10 km with no pain" och alla tipsar om att start on low m like 500 or 600m.
C25k är ett bra program också m
Hej,
10km with no pain är ett bra program också.
Kanske du kan starta på 1km nivån direkt på programmet.
Jag har pratat med några som har kört "10 km with no pain" och alla tipsar om att start on low m like 500 or 600m.
C25k är ett bra program också m
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 14:00Jag kör efter c25k, och det fungerar okej för mig. Det är skönt långsam utveckling i början, sedan blir det rätt tuff stegring ett tag, för att slutligen flacka av. Jag har haft stora problem med att mina ben inte klarar av löpningen, även om konditionen
Jag kör efter c25k, och det fungerar okej för mig. Det är skönt långsam utveckling i början, sedan blir det rätt tuff stegring ett tag, för att slutligen flacka av. Jag har haft stora problem med att mina ben inte klarar av löpningen, även om konditionen