Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 18:48Du kommer att klara 10 km på 60 min helt lysande!
Jag började löpträna våren 2007 efter att ha haft ett uppehåll på ca 10 år (pga barnafödande 🙂 och orkade då springa/jogga 500m. Samma sommar anmälde jag mej till Stockholm Marathon 2008 och började följ
Du kommer att klara 10 km på 60 min helt lysande!
Jag började löpträna våren 2007 efter att ha haft ett uppehåll på ca 10 år (pga barnafödande 🙂 och orkade då springa/jogga 500m. Samma sommar anmälde jag mej till Stockholm Marathon 2008 och började följ
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 19:59M S, prova att springa saktare så blir det lättare att springa 10 min. Jag provade att börja springa några gånger innan jag fastnade för löpning. Problemet var att jag hade alldeles för hög fart, vilket gjorde att jag inte orkade springa så långt och känd
M S, prova att springa saktare så blir det lättare att springa 10 min. Jag provade att börja springa några gånger innan jag fastnade för löpning. Problemet var att jag hade alldeles för hög fart, vilket gjorde att jag inte orkade springa så långt och känd
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 20:59Jag tyckte som sagt också att C25K var ett bra program. Framförallt om man är helt ovan vid att jogga. När jag började på det programmet så skulle jag aldrig ha kunnat jogga 10 minuter på raken, så boxvinets milprogram hade ju varit fullständigt uteslutet
Jag tyckte som sagt också att C25K var ett bra program. Framförallt om man är helt ovan vid att jogga. När jag började på det programmet så skulle jag aldrig ha kunnat jogga 10 minuter på raken, så boxvinets milprogram hade ju varit fullständigt uteslutet