Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

hur många jogging pass brukar det ta innan man kommer in i det och känner det där längtar till nästa gång??? för ibörjan känner ja att ja måste kämpa mig ut så säga.. men många säger ju när man sprungit ett tag så blir det ett sug istället.. hur e det fö

Mellan 5 o 10?

Det kommer och går i vågor tycker jag.
Vissa perioder längtar jag ut nästan innan jag kommer hem igen, andra gånger är det mer motigt. Man får ta det som det kommer.

Håller med Anders ovan. Jag tror det tog ca 10 löprundor för mig innan jag började längta efter mer 🙂

I allra *allra* första början menar ni?

Jisses, jag hatade löpningen i början. Det gjorde ont, det gick sakta, jag fick träningsvärk och jag kände mig klumpig. Det tog flera månader, och betydligt mer en bara 10 pass innan jag slutade avsky löpningen. J

bingo anicka 🙂 jag har prec börjat löpa 🙂 har alltid cyklat för min höga vikt. så jag testade och jogga för ett par veckor sedan o kände att träningspasset efter jogging satt i även efter o kändes mycket bättre i hela kroppen även dagen efter o det har

Senaste omgången tog det väl tre pass tror jag... Jag hatade löpning innan, och nu fem veckor in i regelbundenheten blir jag irriterad om jag inte kommer ut på ett pass när jag känner för det. 🙂 Att jag köpte en pulsklocka och nya skor och började följa

Jag har sprungit sedan i maj och minns inte när jag började längta ut men det har hållit på rätt länge. Jag blir lite irriterad när det inte är springdag, på att jag inte får gå ut och springa. Tror nog att suget kom väldigt snabbt, men det har blivit mer

För mig tog det ungefär 20 pass som jag minns det, sedan hade jag jordens endorfinkick och en sådan där underbar löpupplevelse när man inte tänker på andning, fotisättning, banan, hur långt det är kvar utan bara befinner sig i nuet, hela livet komprimerat

Håller med Annica...betydligt mer än 10 pass innan jag började längta ut 🙂