Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tottenham< japp en enda gång sen var jag hooked. Helt underbart! (H:)

Första 10 åren tyckte jag var tuffa, sen lättade det 🙂 Men att kalla det sug, det vete fan.

Skämt åsido så finns det nog många som avskyr löpning oavsett hur många gånger de löpt och de som snart hittar glädjen i det. Bland mina bekanta så dominerar no

Älsklingen tycker löpning är förbannat tråkigt, men han kutar hyfsat regelbundet för det: för att det är nyttigt, för att han tycker om träningsvärken (men inte att skaffa sig den) och för att han vill göra mig glad genom att följa med ut ibland. Men han

Absolut. Jag fullständigt hatar att dammsuga - blir arg som ett bi och sliter och drar i dammsugareländet. Varför? För att jag hatar att trampa på en massa skräp när jag går på golvet och gillar alltså resultatet - ett rent golv. 🙂

Samma med mig Nellie...Tottenham å man blir bara helt frälst...Seven Sisters å så White Heart Lane...kan det bli underbarare..???

Jag är heeelt löp-otränad. Å har ÅNGEST för att börja, men måste verkligen. Jag hatar springa. Känner mig klumpig o jääävligt usel. det är psykiskt rent motbjudande att gå ut försöka springa.
Så jag fattar inte hur det nånsin ska gå få löpning kul.
Är b

Nina: Mitt trick är att alltid associera löpningen med något positivt. Att aldrig förebrå mig själv för ett missat pass exempelvis för det bygger bara ovilja senare att komma ut igen och att alltid ta att man bara kommit ut som en seger i sig, om jag seda

Ja. Tänk om de där hjärnspökena kunde ta livet av sig ibland 😛
Är ju egentligen ett mentalt problem. Som måste jobbas på likväl som fysiken i mitt fall.
Lovar jag ska försöka koppla löpning med nåt positivt. 🙂 Å se varje avklarat pass som "åh bra gjor

När det är jobbigt att springa brukar jag ändå känna mig glad i duschen efteråt. Man har ju trots allt gjort något bra som gör att man kan känna sig lite bättre än många andra!

Här är mitt trick: Springer man bara tillräckligt långsamt i början så blir det inte så smärtsamt och jobbigt. Och så ska man inte börja med att springa flera kilometer. En minut räcker, eller ännu mindre. (Om man är lika otränad som jag var alltså.)

Igå